Nominaties Marketing Literatuur Prijs
- B2b
- 2 nov 2023 @ 11:27
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 nov 2023 @ 11:27
- Sjaak Hoogkamer
Platform Innovatie Marketing (PIM) heeft de genomineerden voor de Marketing Literatuur Prijs (MLP) van 2023 bekendgemaakt. PIM markeert met de award een mijlpaal en nodigt marketingliefhebbers uit om het 20-jarig jubileum op 28 november 2023 te vieren bij ACE in Amsterdam.
Dit zijn de genomineerden voor de Marketing Literatuur Prijs 2023:
1. Charida Dorder - "AI in Marketing"
2. Hanneke Vogels - "Salestech"
3. Roel Stavorinus - "Strategisch Brand Design"
4. Jean-Pierre Thomassen - "Handboek strategische B2B-marketing"
5. Wim Vermeulen - "Speak up now!"
6. Steven Van Belleghem - "De Ruwe Diamant"
7. Rudy Moenaert & Henry Robben - "The Customer Leader"
8. Frederieke Niehoff & Aleksandra Pilniak - "Why your customer experience program will fail"
Jubileum op 28 november 2023 gaat verder dan een uitreiking
Op 28 november 2023 viert de MLP haar 20-jarig bestaan. Dit jaar overstijgt PIM naar eigen zeggen 'de grenzen van een reguliere prijsuitreiking en biedt bezoekers de kans om enkele van de meest invloedrijke marketingexperts van het afgelopen jaar te ontmoeten.' Bovendien zullen alle genomineerden het podium betreden om exclusieve inzichten te delen. Aanwezigen krijgen de gelegenheid om in break-out sessies te discussiëren over actuele vraagstukken in de marketingwereld.
Jury 2023: van oud-winnaars tot hoogleraren
Dit is de jury van 2023: Hans Molenaar, Brecht Janssen, Max Kohnstamm, Merel Braakman, Arend-Jan Nijhuis, Roderick Mirande, Matthijs Van den Broek, Frank van Delft, Ruud Frambach, Dorien van der Heijden, Egbert Jan van Bel en Monique Brand Flu.
Volgens jurylid en oud-winnaar Egbert Jan van Bel lopen marketeers in het Nederlandse taalgebied voorop. 'De marketingboeken van het afgelopen jaar zijn weer van een hoog niveau. Het is goed om te zien dat waarde creatie veel aandacht krijgt alsook de technologische kant van marketing. Wat kunnen nieuwe technologieën, ook AI, voor de moderne marketeer betekenen? Deze zaken worden uitstekend en praktisch beschreven. De meeste boeken staan bol van de pakkende en leerzame cases. Erg knap dat de auteurs met meestal drukke levens nog de tijd vrijmaken om hun kennis middels boeken te delen.'
De uitreiking vindt plaats bij Ace in Amsterdam, tickets zijn verkrijgbaar via de website van PIM.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi voorbeeld van een goede...
- 'Feyenoord is een prachtig merk met een gigantisch bereik'
- [branded content] Versterk met PostLab de inzet van je mediamix
- Nieuwe campagne Saxo focust op prijsstelling
- 'Er bestaan geen blauwdrukken voor marketing; jij ontwerpt de...
Laatste Nieuws
- Merkstrateeg Michel van Velde deelt... 16-05-2024
- 'Ons onderbewuste verraadt wat we... 16-05-2024
- Efteling opnieuw Klantvriendelijkste... 15-05-2024
- 'Feyenoord is een prachtig merk met... 15-05-2024
- Kantar: leidraad voor merkgroei14-05-2024
- Tim Zuidgeest van Unravel: 'Budget... 14-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing