Niek Kimmann onthaald tijdens TeamNL Olympic Festival
- Bureaus
- 2 aug 2021 @ 15:13
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Olympische SpelenSponsoring
- 2 aug 2021 @ 15:13
- Ryan Baij
BMX’er Niek Kimmann is als gouden medaille winnaar onthaald in Scheveningen bij Holland Heineken (t)Huis.
Goede vriend en ex-BMX’er Jelle van Gorkum liet voor Niek een tatoeage maken van een tandwiel met daarin Mount Fuji en de Olympische ringen. De tatoeage is een herinnering aan de Spelen van Tokio en wordt aangeboden door Jelle en Samsung en staat symbool voor hun dromen, vriendschap en wilskracht. Het is aan de atleet of hij deze tatoeage laat zetten als hennatattoo, echte tattoo of de schets als herinnering in een lijstje ophangen of op zijn helm laat zetten.
In aanloop naar de Olympische Zomerspelen in Tokio trainden Niek Kimmann en Judy Baauw met het Samsung FastFrame op de perfecte start. MarketingTribune sprak eerder al met Gerben van Walt Meijer over dit FastFrame. Uiteindelijk won Niek Kimmann, mede door zijn goede start goud op de Olympische Spelen.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Lu zet familie Froger in om het... 15-05-2024
- Shortlist Warc Awards 2024 bekend15-05-2024
- CeraVe lanceert campagne met ‘soft... 15-05-2024
- ONADAILY BASIS (ODB), de Nationale... 14-05-2024
- Cannes Lions benoemt Unilever tot... 13-05-2024
- Start campagne 'iDeal wordt nog wat... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing