Uitgever Zwijsen brengt ode aan alle leerkrachten van groep 3
- Bureaus
- 20 sep 2023 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesInfluencermarketing
- 20 sep 2023 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Zwijsen, uitgever van ‘Veilig leren lezen’, lanceert de opvolger van deze leesmethode door één specifieke leerkracht in het zonnetje te zetten. Zij vertegenwoordigt alle leerkrachten die onze kinderen leren lezen in groep 3.
Ter gelegenheid van de Dag van de Leerkracht op 5 oktober en de lancering van de opvolger van Veilig leren lezen heeft uitgever Zwijsen in samenwerking met reclamebureau LifeHunters een video geproduceerd waarin Juf Lieneke, die tot nu toe al bijna 500 kinderen heeft leren lezen, in het zonnetje wordt gezet. Zij wordt verrast door onderwijsinfluencer meester Jesper, 100 aanwezige (oud-)leerlingen en collega’s.
Mijlpaal
Denise Bruens, marketeer bij Zwijsen: ‘Een kind dat leert lezen lijkt soms zo vanzelfsprekend, maar is een enorme mijlpaal. Ik wens dan ook dat wij met deze campagne alle groep 3-leerkrachten laten zien dat wij weten hoe belangrijk ze zijn, hoe waardevol hun tijd is en dat we blij zijn dat wij ze mogen ondersteunen in dit mooie vak.’
CREDITS
Deze campagne is ontwikkeld door reclamebureau LifeHunters in opdracht van uitgeverij Zwijsen. De PR wordt verzorgd door Sabine Zurel/Creating Your Buzz uit Amsterdam. De film is in één dag tijd opgenomen met een crew van veertien man en de voorbereiding was drie maanden. De campagne wordt verspreid via de socials (Instagram, Facebook, Whatsapp), socials van Meester Jesper (Instagram, TikTok) en alle owned kanalen van Zwijsen.
Klant: Femke van der Lecq, Annemieke Smits, Joris van Roemburg, Denise Bruens
Bureau: LifeHunters
Uitvoerend producent: Dennis Roelofs
Regie: Melcher Hillman
Postproductie: Arnaud Callens
Redactie: Valerie Catul
PR: Creating Your Buzz PR, Sabine Zurel
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
- Dutch Creativity Awards 2024: 100 grote winnaar
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte leven’ vast te leggen
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a Tree
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit
- Echte verhalen in campagne Sanquin om bloeddonoren te werven
Laatste Nieuws
- Triceratops-kudde komt tot leven in... 15-05-2024
- Lu zet familie Froger in om het... 15-05-2024
- Shortlist Warc Awards 2024 bekend15-05-2024
- CeraVe lanceert campagne met ‘soft... 15-05-2024
- ONADAILY BASIS (ODB), de Nationale... 14-05-2024
- Cannes Lions benoemt Unilever tot... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing