Joris Nuiver stapt over naar Neew

Joris Nuiver stapt over naar Neew
  • Bureaus
  • 13 okt 2023 @ 15:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • PersonaliaStrategie

Joris Nuiver is sinds deze week de nieuwe Strategy Director van Neew. Nuiver maakt de overstap van bureau Alfred, waar hij sinds halverwege 2022 in dienst was. Voor die tijd werkte hij als freelance strateeg voor onder andere Vengean, Wunderman Thomson en Dept.

Hij begon in 2005 zijn carrière als uitgever van het stadsmagazine LOS in Leiden en medeoprichter van Blue Label Media & Communicatie (tegenwoordig OWN agency).

Volgende fase Neew
Met Joris Nuiver haalt Neew, geleid door oprichters Jascha Hoogendijk en Ruben Beijer, niet alleen een gewilde strateeg binnen, maar ook iemand met een ondernemersachtergrond. Ruben Beijer zegt dat de aanstelling van Joris past in de fase waarin het bureau zich bevindt. 'Neew laat merken groeien door het ontwikkelen van vooraanstaande campagnes, maar ook door met een ondernemende bril te kijken naar de business en marketing challenges van klanten. Deze bredere strategisch-creatieve vraag krijgen we steeds vaker en met Joris hebben we iemand gevonden die ons daarbij nog meer slagkracht geeft.'

Nuiver: 'Bij Neew zit echt een geweldig team, waarin het creatieve vakmanschap diep is verankerd. En tegelijkertijd begrijpen ze als geen ander dat merken anno nu meer moeten doen dan mooie verhalen vertellen – dat ze in actie moeten komen. Ik heb onwijs veel zin om mijn steentje bij te dragen.'  
(PvWK)

 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken