All Day Nuts lanceert campagne voor ‘eerlijke nootjes’

All Day Nuts lanceert campagne voor ‘eerlijke nootjes’
  • Bureaus
  • 7 mei 2024 @ 09:49
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

All Day Nuts lanceert een campagne om Nederland kennis te laten maken met het verhaal achter het bedrijf en de nootjes die zij leveren. Het bedrijf zet zich al een paar jaar in voor verduurzaming van de productieketen. De campagne moet de naamsbekendheid verhogen en consumenten betrekken.

Eén van de dingen waar All Day Nuts op inzet is het beëindigen van de reizen die de meeste noten nu afleggen voordat ze in het schap belanden, tot 12.000 kilometer. In plaats daarvan zorgt All Day Nuts ervoor dat de cashewnoten worden verwerkt in het land van herkomst, wat de lokale gemeenschap versterkt en ervoor zorgt dat de boeren in West-Afrika eerlijk worden beloond. De campagne is in nauwe samenwerking met bureau Energize tot stand gekomen.

Jettie van Mourik, founder All Day Nuts: ‘De campagne markeert een belangrijk moment voor All Day Nuts en de notenindustrie als geheel. We streven naar een wereld waarin consumenten bewust kiezen voor producten die goed zijn voor hen, de boeren, de arbeiders, en de planeet. De nootjes van All Day Nuts zijn verkrijgbaar bij Albert Heijn en Plus, waardoor het voor iedereen in Nederland makkelijker wordt om een bewuste keuze te maken.’

‘All Day Nuts doet veel goeds voor de keten. En al dat goede laten we doorschemeren tussen de regels door’ volgens Robin Pas, creatief directeur Energize.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken