Het Vergeten Kind kiest voor Closed on Monday voor landelijke campagne
- Bureaus
- 7 mei 2024 @ 13:01
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 mei 2024 @ 13:01
- Michiel van Zaane
Stichting Het Vergeten Kind, dat zich inzet voor kinderen met een onveilige thuissituatie, kiest voor een landelijke campagne samen met Kamers met Aandacht voor het creatief-maatschappelijke bureau Closed on Monday.
In Nederland zijn ongeveer 9.000 jongeren tussen 18 - 23 jaar dak- of thuisloos. Een groot aantal jongeren raakt dakloos als gevolg van het falende jeugdzorgsysteem, waarbij de zorg abrupt stopt zodra ze 18 worden. De campagne moet kamers werven bij particulieren zodat jongeren een veilige plek hebben om te wonen en een steuntje in de rug krijgen om volledig op eigen benen te kunnen staan.
Positieve campagne voor een negatieve situatie
Na een pitchronde, waar ook het huidige bureau Happy Horizon aan meedeed, viel de keuze voor Closed on Monday. ‘Vanwege het verrassende concept dat de campagne vanuit een positief perspectief belicht en onderbouwt’, aldus Jochem van Unen, Hoofd Communicatie bij Het Vergeten Kind. ‘Daarnaast is het concept rijk genoeg om onze ambitieuze doelstellingen te halen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Lemon Scented Tea trekt Jasper Duijf... 17-05-2024
- De marketingtransfers van week 20,... 17-05-2024
- ANWB promoot Private Lease via game... 17-05-2024
- Koekjesfabrikant Lotus Biscoff... 16-05-2024
- Unox good pasta zoekt hongerige... 16-05-2024
- Humanitas krijgt jaarlang gratis... 16-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing