Marmot kiest Craftmore voor introductie nieuwe productlijn

Marmot kiest Craftmore voor introductie nieuwe productlijn
  • Bureaus
  • 7 mei 2024 @ 09:33
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Creative & digital agency Craftmore gaat aan de slag voor Marmot, outdoor uitrusting en kleding. De eerste opdracht is een nieuwe B2B campagne voor Marmots aanstaande productlijn.

Marmot heeft Craftmore naar eigen zeggen ‘gekozen op basis van hun track record in het doorvertalen van merken naar nieuwe digitale campagneconcepten.’

Craftmore ontwikkelt een digitale B2B campagne die gericht is op het verhogen van de merkzichtbaarheid en het stimuleren van verkopen bij de lancering van deze nieuwe lijn. ‘Deze samenwerking met Marmot markeert een spannende uitbreiding van onze expertise in de outdoor- en lifestyle sector,’ aldus Michel van Velde, CEO van Craftmore. ‘We zijn verheugd om onze design en digitale vaardigheden in te zetten om Marmot op Europees niveau te ondersteunen bij de introductie van de nieuwe productlijn.’

De Europese campagne belooft volgens Van Velde ‘een frisse en boeiende benadering van B2B product communicatie te worden.’ Van Velde: ‘Er wordt gemaakt van de nieuwste frontend development technieken en 3d animaties om de unieke waarden en kwaliteit van Marmot's producten te benadrukken.’

Floris Derksen, Creative Director bij Craftmore: ‘De samenwerking is nu al fantastisch en we zijn ervan overtuigd dat onze benadering aanzienlijk zal bijdragen aan de introductie van de nieuwe productlijn.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken