Rabobank en Top Notch lanceren AfterClass

  • Content
  • 21 aug 2020 @ 11:46
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentSocial media

Rabobank en platenlabel Top Notch presenteren Passi Afterclass. In een online videoserie nemen actrice Carice van Houten, modeontwerper Daniëlle Cathari en producer Jack $hirak de kijker mee in hun weg naar succes.

De driedelige videoserie is onderdeel van de langer lopende Passi-campagne van Rabobank en bedoeld om jongeren van 13-17 jaar deze zomer ondanks corona toch hun talenten te laten ontdekken. De enige naschoolse lessen die je niet wil missen, exclusief gegeven door de besten in hun vak, aldus Top Notch.

In iedere AfterClass-aflevering worden de jongeren uitgedaagd de geleerde lessen in de praktijk te brengen. Door #passiafterclass op hun social media-kanalen te delen, maken ze kans op een 1-op-1-livessie op Instagram met Van Houten, Cathari of $hirak.

Bekijk de eerste aflevering met Carice van Houten hieronder. De komende weken verschijnen de overige twee afterclasses.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken