Nieuwe vleermuis voor Bacardi
- Design
- 17 mrt 2014 @ 09:00
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual idBranding
- 17 mrt 2014 @ 09:00
- Redactie Design
Here Design ontwierp een nieuw logo en woordmerk voor Bacardi. Illustrator en houtsnijder Andrew Davidson heeft gezorgd voor een 'meer levensechte vleermuis, weg van het cartooneske'.
Here Design’s geüpdate logo is gebaseerd op de handgetekende designs uit de vroege jaren 1900. Het woordmerk is geïnspireerd op de Cubaanse Art Deco-stijl uit de laten jaren 1920, vroege jaren 1930, als op het verkoopkantoor In Havana.
Design Week meldt dat Here Design de opdracht rechtreeks ontving van een lid van de Bacardi-familie.
De rebranding is onderdeel van een campagne die later deze maand wordt gelanceerd in de UK.
Krijg een indruk van de campagne via de Engelse Bacardi-site
De commercial [video] is gemaakt door Dante Aiola en gefilm in Ouro Preto, Brazilië.
Lees meer via Design Week.
2014
2012
2005
1959
1931
1900
1890
1862
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- PostNL lanceert decemberzegels met... 18-11-2024
- G-Star en Museum Rembrandthuis... 31-10-2024
- Suite702 creëert kunstige campagne... 28-10-2024
- BNO lanceert mission statement AI25-10-2024
- Nathalie van Sasse van Ysselt is... 20-10-2024