[designpanel] Marketeers over nieuwe logo Rotterdam Ahoy
- Design
- 11 mrt 2016 @ 09:21
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DesignpanelVisual id
- 11 mrt 2016 @ 09:21
- Nanny Kuilboer
Ahoy Rotterdam heeft zijn naam gewijzigd in Rotterdam Ahoy en een nieuwe naam verdient een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. De Rotterdamse evenementenaccommodatie, die in januari 1971 door Prins Claus werd geopend, bestaat 45 jaar. 'Een logo dat het rauwe gevoel van Rotterdam vertegenwoordigt', aldus Ahoy zelf. Het logo en de huisstijl zijn ontwikkeld door het Rotterdamse collectief Sniper-X. Zij wonnen in het najaar van 2015 de pitch die Ahoy uitschreef. Is het inderdaad strakker, rauwer en energiek? Wij vroegen het ons panel van marketeers.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Finale Mysteryland brengt ode aan... 05-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing