[designpanel] Marketeers over nieuwe logo Rotterdam Ahoy

  • Design
  • 11 mrt 2016 @ 09:21
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DesignpanelVisual id

Ahoy Rotterdam heeft zijn naam gewijzigd in Rotterdam Ahoy en een nieuwe naam verdient een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. De Rotterdamse evenementenaccommodatie, die in januari 1971 door Prins Claus werd geopend, bestaat 45 jaar. 'Een logo dat het rauwe gevoel van Rotterdam vertegenwoordigt', aldus Ahoy zelf. Het logo en de huisstijl zijn ontwikkeld door het Rotterdamse collectief Sniper-X. Zij wonnen in het najaar van 2015 de pitch die Ahoy uitschreef. Is het inderdaad strakker, rauwer en energiek? Wij vroegen het ons panel van marketeers.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken