Tony Chocolonely stapt zelf in retail

Tony Chocolonely stapt zelf in retail
  • Food-en-retail
  • 27 okt 2016 @ 16:43
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • InnovatieFood

Chocolademerk Tony Chocolonely opent vandaag een shop pal naast het hoofdkantoor in Amsterdam op het Westergasterrein. In deze winkel worden alle smaken van Tony Chocolonely en merchandising te koop aangeboden. Het merk opent de winkel om de stroom aan voorbijgangers om te leiden die voorheen het kantoor aandeden om meer over de 'slaafvrije chocolade' te weten te komen en om deze te kopen.

De winkel is onder meer uitgerust met een metershoge automaat en wordt bemand door medewerkers van het hoofdkantoor. Een wand wordt in beslag genomen door een metershoge automaat waar de repen in alle smaken torenhoog in liggen opgestapeld. De winkel op Polonceaukade 12 vlak naast het bureau van creatievenclub ADCN zal op maandag van 13.00 tot 18.00 uur en van dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur open zijn. Rond lunch is de winkel gesloten. Henk Jan Beltman, eigenaar van Tony Chocolonely, werd in 2014 verkozen tot Amsterdamse ondernemer van het jaar. (PvWK)


    (foto: TC)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken