Nieuwe winkelformule KPN

Nieuwe winkelformule KPN
  • Food-en-retail
  • 28 mrt 2023 @ 11:39
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

In Eindhoven is de eerste winkel met de nieuwste KPN winkelformule geopend. Alles in deze winkel draait volgens het bedrijf ‘om beleving, consumenten en ondernemers kunnen de laatste technologieën en innovaties zien en ervaren.’

De winkel heeft volgens KNP ruimte voor het zien en ervaren van producten en diensten. Het bedrijf gaat hier workshops en inspiratiesessies gegeven voor ondernemers over bijvoorbeeld security, slim samenwerken, de moderne digitale werkplek en het vergroten van je online vindbaarheid. Ondernemers vinden hier nieuws op het gebied van telecom en IT voor hun zaak en worden geholpen met complexere vraagstukken zoals security en werkplek. Consumenten ervaren de laatste snufjes op het gebied van gaming en entertainment.

Het nieuwe winkelconcept is volgens KNP ‘ontwikkeld op basis van de meest recente inzichten in hoe mensen graag fysiek winkelen in combinatie met online beleving.’ 94% van de kopers begint hun zoektocht online, maar als ze een telefoon gaan kopen, is er behoefte aan persoonlijk advies en het daadwerkelijk zien en voelen van producten. Met deze formule zet KPN de volgende stap in de integratie van online en fysiek winkelen.

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken