Karin Schut is nieuwe directeur van Vinex
- Media
- 2 feb 2017 @ 10:30
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaOnderzoekBereik
- 2 feb 2017 @ 10:30
- Redactie Media
Karin Schut is de nieuwe directeur van VINEX, de organisatie achter het Nederlands Online Bereiksonderzoek (NOBO). Zij is daarmee de opvolger van Bas de Vos, die tot voor kort het onderzoek leidde en onlangs een carrièreswitch maakte van SKO naar GfK..
Schut is al een sinds medio 2016 inhoudelijk bij het NOBO-onderzoek betrokken en één van de drijvende krachten achter het in november 2016 gelanceerde onderzoek.
Joris van Lierop, bestuursvoorzitter Vinex: 'We hebben met NOBO een toonaangevend digitaal onderzoek gerealiseerd dat wij met trots uitdragen. Tegelijkertijd is er veel werk aan de winkel, zowel operationeel als bestuurlijk. Ik ben daarom zeer verheugd dat Karin Schut bereid is gevonden om Bas de Vos op te volgen. Karin kent de materie door en door en is thuis in het ingewikkelde speelveld.'
Als Vinex-directeur zal Karin het team aansturen en de voortgang van het onderzoek bewaken. De eerste prioriteit voor Karin wordt het borgen en verder ontwikkelen van NOBO. Daarnaast zal zij meebouwen aan de toekomst van het onderzoek en de operationele inbedding ervan.
Schut kan bogen op jarenlange research- en strategie-ervaring bij verschillende mediabureaus. Sinds 2015 verzorgt zij zelfstandig media- en onderzoeksadvies.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Omnicom en IPG vormen nieuw mediabolwerk
- DPG Media start geïntegreerde mediatransformatie
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
Laatste Nieuws
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
- Omnicom en IPG vormen nieuw... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

