Karin Schut is nieuwe directeur van Vinex

  • Media
  • 2 feb 2017 @ 10:30
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaOnderzoekBereik

Karin Schut is de nieuwe directeur van VINEX, de organisatie achter het Nederlands Online Bereiksonderzoek (NOBO). Zij is daarmee de opvolger van Bas de Vos, die tot voor kort het onderzoek leidde en onlangs een carrièreswitch maakte van SKO naar GfK..

Schut is al een sinds medio 2016 inhoudelijk bij het NOBO-onderzoek betrokken en één van de drijvende krachten achter het in november 2016 gelanceerde onderzoek.

Joris van Lierop, bestuursvoorzitter Vinex: 'We hebben met NOBO een toonaangevend digitaal onderzoek gerealiseerd dat wij met trots uitdragen. Tegelijkertijd is er veel werk aan de winkel, zowel operationeel als bestuurlijk. Ik ben daarom zeer verheugd dat Karin Schut bereid is gevonden om Bas de Vos op te volgen. Karin kent de materie door en door en is thuis in het ingewikkelde speelveld.'

Als Vinex-directeur zal Karin het team aansturen en de voortgang van het onderzoek bewaken. De eerste prioriteit voor Karin wordt het borgen en verder ontwikkelen van NOBO. Daarnaast zal zij meebouwen aan de toekomst van het onderzoek en de operationele inbedding ervan.

Schut kan bogen op jarenlange research- en strategie-ervaring bij verschillende mediabureaus. Sinds 2015 verzorgt zij zelfstandig media- en onderzoeksadvies.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken