Canon sponsort IFFR’s korte filmprijzen

Canon sponsort IFFR’s korte filmprijzen
  • Sponsoring
  • 10 jan 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • PartnershipAwards

Voor elk van de drie winnaars is 3.000 Euro verbonden. Canon Nederland biedt de winnaars, inclusief de maker van de korte film die vanuit IFFR wordt genomineerd voor de European Film Awards 2013, bovendien ieder een Canon camera EOS-M met 22mm pancake lens.

Janneke Staarink, zakelijk directeur van het IFFR, zegt over de samenwerking: 'Wij zijn zeer verheugd dat Canon Nederland zijn naam verbindt aan onze Tiger Awards voor Korte Films. Canon is wereldwijd een begrip in innovatieve beeldtechnologie. Het IFFR biedt zowel jonge als ervaren filmmakers en kunstenaars de kans hun nieuwste werk te tonen aan een omvangrijk publiek en aan filmprofessionals uit de hele wereld. Juist in korte films verkennen de makers de nieuwste mogelijkheden van beelddragers en –registratie op innovatieve en experimentele wijze.'

De afgelopen jaren is Canon zich steeds meer gaan focussen op de film en TV productie wereld. Maar het gaat natuurlijk om het uiteindelijke resultaat. Shorts zijn een prachtige discipline op zichzelf die zich perfect lenen om de uitersten op te zoeken van zowel de creativiteit als de technologie en aan die zoektocht verbinden we ons heel graag', aldus Hans Smittenaar, marketing director Canon Nederland.

Alle informatie over de 23 films die zijn geselecteerd in de Tiger Awards Competitie voor Korte Films 2013 is beschikbaar op de IFFR-website. Een internationale jury reikt de drie Canon Tiger Awards voor Korte Films uit op maandag 28 januari 2013 in Rotterdam.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken