OrangeValley erkend als 'Great Place to Work' in 2024

OrangeValley erkend als 'Great Place to Work' in 2024
  • Online
  • 11 apr 2024 @ 12:01
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • AwardsArbeidsmarktOpleiding

OrangeValley kondigt trots aan te zijn erkend als een 'Great Place to Work’, een certificaat van het gelijknamige wereldwijde instituut op het gebied van werkcultuur, werknemerservaring en leiderschapsgedrag.

'Deze certificering is een weerspiegeling van de ervaring van onze mensen over het werken bij OrangeValley en weerspiegelt de ervaring van onze mensen bij OrangeValley. Het benadrukt onze toewijding aan het creëren van een stimulerende en inspirerende werkomgeving waar onze mensen kunnen groeien en waar innovatie voorop staat', reageert OrangeValley.

De Great Place to Work Certification is gebaseerd op de resultaten van de Trust Index™-enquête die wordt afgenomen door het Great Place to Work Institute. Hiertoe wordt de tevredenheid van werknemers over verschillende aspecten van de werkomgeving beoordeeld, variërend van gelijkheid en respect tot kansen en verantwoordelijkheden. Enkele implicaties van deze erkenning zijn:

  • Een inspirerende werkomgeving waarin samenwerking wordt aangemoedigd en collegialiteit centraal staat.
  • Een goede balans tussen werk en privé met veel flexibiliteit, waardoor onze mensen kunnen werken op manieren die het beste bij hen passen.
  • Een cultuur van vertrouwen, waarin mensen zich gewaardeerd en gerespecteerd voelen.
  • Een platte organisatiestructuur die open communicatie en samenwerking bevordert.
  • Een warm welkom voor nieuwe mensen, die zich snel thuis voelen en onderdeel worden van het team

Great Place to Work raadpleegde meer dan 100 miljoen geënquêteerde werknemers wereldwijd sinds 1992. Hun Trust Index™-medewerkersonderzoek biedt naar eigen zeggen betrouwbare inzichten voor het bouwen van een succesvolle organisatiecultuur, en het Great Place to Work-certificaat is een wereldwijd erkende benchmark voor het identificeren en erkennen van een uitstekende werknemerservaring.

'We geloven sterk in het belang van een positieve bedrijfscultuur en zullen blijven investeren in de groei en het welzijn van onze mensen. Als organisatie streven we ernaar om voortdurend te evolueren en voorop te blijven lopen in onze branche, met een toegewijde focus op talentontwikkeling van onze mensen en de teams. We kijken uit naar een toekomst waarin onze mensen centraal blijven staan in al onze inspanningen', stelt Zarah van Ouwerkerk, manager People & Culture bij OrangeValley

Cultuur creëren voor innovatie
OrangeValley streeft er naar het meest innovatieve datagedreven digitale bureau van Nederland te zijn, aldus Van Ouwerkerk. 'Dit vraagt om een cultuur waarin ruimte is voor ideeën, fouten en experimenteren. We moedigen onze teams aan om nieuwe methoden toe te passen en projecten te ontwikkelen, met succesvolle initiatieven die breder worden uitgerold. Resultaten omvatten versnelde SEO-ontwikkeling, efficiëntere time-to-market, nauwkeurige A/B-testen en snellere webpagina's met AI. Dit leidde tot het winnen van prestigieuze prijzen zoals de Global Search Award en DIA Award, dankzij e-commerce strategieën voor klanten zoals Blokker en Medicura, waar data, marketing en technologie samenkomen voor buitengewoon succes.'

Stimuleren groei van onze digital consultants
OrangeValley zegt aanzienlijk te investeren in de ontwikkeling van zijn digital consultants, zowel professioneel als persoonlijk. 'De eigen Academy biedt hen vakgerichte trainingen en consultancyvaardigheden. Consultants hebben de vrijheid om hun ontwikkeling in eigen tempo vorm te geven, met opties zoals onbeperkt verlof of het nastreven van senioriteit.'

Ontwikkeling en groei
'Onze cultuur is gericht op continue groei en ontwikkeling, wat de kern vormt van ons succes. OrangeValley onderscheidt zich door echt te investeren in onze eigen mensen. De ontwikkeling van onze digital consultants is heel belangrijk, als mens én als professional. We geloven sterk in het belang van het laten meegroeien van onze mensen met de innovatieve producten die we creëren. Wij brengen hen niet alleen vakmatige, maar ook persoonlijke en consultancyvaardigheden bij. Dit doen we in onze eigen Academy , waar consultants hun eigen tempo kunnen kiezen', vult Ortwin Verreck, managing director van OrangeValley aan. 'Het bedrijf biedt een gestructureerd opleidingspad, waarbij consultants worden begeleid door een team met een buddy, product owner en teamleider. OrangeValley matcht consultants met opdrachten die aansluiten bij hun interesses en ambities, wat niet alleen de klantrelatie ten goede komt, maar ook de groei van de medewerkers stimuleert. Dit resulteert in tevreden klanten die de meerwaarde van de consultants erkennen.'
Waarvan akte via het certificaat.
(PvWK | beeld: OrangeValley)

Over OrangeValley Group
'OrangeValley Group is een ambitieuze data driven digital organisatie met een heldere aanpak en focus op groei. De combinatie van toonaangevende bureaus met elk hun eigen specialisme vormt een krachtige en waardevolle samenwerking in het streven naar een full service data driven digital agency. We werken samen vanuit dezelfde visie en aanpak met als focus het verbinden van marketing, data en techniek. Altijd met de eindklant en de customer experience als uitgangspunt. We anticiperen continu op relevante innovaties in de markt en lopen daardoor voorop in ons vakgebied. Hierdoor kunnen opdrachtgevers profiteren van maximaal digitaal resultaat en zijn we voor medewerkers de perfecte plek om door te groeien naar “de beste in ons vakgebied”. Voor meer informatie over OrangeValley en onze cultuur kunt u terecht op OrangeValley.nl/carriere.'

(bron: OrangeValley)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken