ATPI ondersteunt Hiswa Holland Yachting Group

ATPI ondersteunt Hiswa Holland Yachting Group
  • Sponsoring
  • 23 sep 2015 @ 15:48
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Partnership

ATPI, één van Nederlandse grootste reisconcerns, gaat Nederlandse superjachtbouwers en toeleveranciers ondersteunen. ATPI gaat daarvoor een partnerschap aan met de Hiswa Holland Yachting Group, het collectief van Nederlandse superjachtbouw. De organisaties gaan samenwerken om de naamsbekendheid en het positieve imago van de Nederlandse superjachtbouw internationaal te stimuleren.

ATPI Yacht Logistics – een dochterbedrijf van ATPI – is al jarenlang de vertrouwde reispartner voor bemanningen van jachten. De organisatie bouwde hiermee een sterk netwerk op waarin ook leden van Hiswa Holland Yachting Group vertegenwoordigd zijn. Hiswa Holland Yachting Group heeft een sterke exportpositie en een eeuwenlang positief betrouwbaarheidsimago.

'Het nieuwe partnership met ATPI is een logische keuze gezien de internationale doelgroepbenadering van beide merken. In deze benadering versterken we elkaar en hiermee behalen we voordelen en concreet resultaat', aldus Jeroen Sirag, Export Director Hiswa Holland Yachting Group.

Willem Starink, Divisional Managing Director van ATPI Nederland en België: 'Wij kennen de specialistische wereld van de jachtbouw en de logistiek er omheen. We spreken dezelfde taal en we hebben deels een gezamenlijk netwerk. In Hiswa Holland Yachting Group vonden we dé partner om onze doelstellingen te verwezenlijken.'

De eerste keer dat de partners samen optrekken, is tijdens de Monaco Yacht Show die plaatsvindt van 23 tot 26 september 2015.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken