Kromowidjojo besluit P&G-campagne 'Bedankt, mam'
- Sponsoring
- 17 aug 2016 @ 01:04
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - MerkenSponsoringOlympische SpelenRio2016Campagnes
- 17 aug 2016 @ 01:04
- Redactie Sponsoring
Het werd geen eremetaal in Rio, maar toch sluit Ranomi Kromowidjojo haar optreden op de Olympische Spelen feestelijk af, met een eerbetoon aan haar moeder Netty. Deze actie is onderdeel van de sponsor-campagne 'Bedankt, mam' van Procter & Gamble. ‘Ondanks dat ik helaas geen medaille mee naar huis mag nemen, verdien jij als moeder goud.’
In het P&G Family Home heeft Ranomi Kromowidjojo haar moeder Netty maandag in het zonnetje gezet en bedankt voor haar steun en goede zorgen tijdens én in aanloop naar de Olympische Spelen. 'Mam, samen met pap vorm jij mijn onvoorwaardelijke steun en toeverlaat door dik en dun en tijdens goede en slechte tijden. Jij was de eerste persoon die ik belde na mijn race van afgelopen zaterdag en ik heb heel veel gehad aan je lieve woorden en steun tijdens dit lastige moment. Ondanks dat ik helaas geen medaille mee naar huis mag nemen, verdien jij als moeder goud!'
Ranomi en Netty Kromowidjojo zijn de gezichten van de ‘Bedankt, Mam’-campagne van P&G, dat sponsor is van de Olympische Spelen. Dit sponsorschap ziet het bedrijf door de ogen van een moeder, dat is immers de manier waarop P&G elke dag naar de wereld kijkt. Moeders vormen dé inspiratiebron voor P&G en de meeste van haar merken, zoals Ariel en Pampers.
In de ‘Bedankt, Mam’- campagne staat de kracht van een moeder centraal. Zij kan haar kinderen inspireren om hun dromen na te jagen. Ranomi en Netty staan symbool voor de rol die een moeder speelt in het leven van een kind. Netty: 'Ik ben heel blij dat wij deze twee weken in Rio konden zijn om Ranomi aan te moedigen en te steunen. Ze heeft er zo hard voor geknokt, maar het is helaas niet geworden wat zij er van gehoopt had. Wij zijn ontzettend trots op haar.'
De ‘Bedankt, Mam’- campagne loopt van 11 april tot 22 augustus 2016 en is gelinkt aan de verschillende P&G-merken. De campagne is gedurende zes maanden geactiveerd via tv, winkelvloer, online/social, PR en via P&G’s 'Lekker in het leven'-platform. Daarnaast werden ook campagnes van de afzonderlijke P&G-merken Gillette, Head & Shoulders en Always gelinkt aan Rio.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
- Olympische Spelen
- sponsoring
- sport
- P&G
- Rio
- campagne
- goud
- Procter & Gamble
- Ranomi Kromowidjojo
- zwemmen
- Bedankt mam
- moeder
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Giovanni van Bronckhorst gezicht van... 10-05-2024
- Azerion Vrouwen Eredivisie:... 08-05-2024
- Frans Hals, geknipt en geschoren 03-05-2024
- KPN en NSJ: driejarig partnership02-05-2024
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing