Triple Double ontwikkelt merkactivatie Nationale-Nederlanden
- Sponsoring
- 12 sep 2016 @ 17:09
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - ActivatieSponsoring
- 12 sep 2016 @ 17:09
- Redactie Sponsoring
Nationale-Nederlanden ondersteunt al jaren een sportieve en gezonde levensstijl. Iedereen beweegt voor het bereiken van een persoonlijk doel. Bijvoorbeeld voor een gezonder leven, vrijheid in je hoofd, of het realiseren van een sportieve prestatie. Nationale-Nederlanden helpt je hierbij. In samenwerking met Triple Double sportmarketing is er een nieuwe, digitale merkactivatie ontwikkeld die hardlopend Nederland helpt bij het bereiken van persoonlijke doelen.
De aankomende maanden organiseert Nationale-Nederlanden een zestal uitdagingen om iedereen te motiveren de hardloopschoenen naar hartenlust te gebruiken. Via het platform www.renmee.nl kan iedere hardloper in Nederland zich met één druk op de knop inschrijven om mee te doen met een uitdaging. Zodra het profiel gekoppeld is met het platform is het alleen nog een kwestie van de hardloopschoenen aantrekken en de voordeur uit te lopen.
Samenwerking ‘Hardlopen met Evy’
Om deze uitdagingen mogelijk te maken, wordt er samengewerkt met niemand minder dan Evy Gruyaert en haar populaire hardloopapp ‘Hardlopen met Evy’. De gebruikers van de bekende hardloopapp worden uiteraard niet alleen aangemoedigd om hun persoonlijke loopdoelstellingen te behalen. Met de uitdagingen kunnen ook trainingsschema’s voor de Hardlopen met Evy app en waardebonnen van Runnersworld verdiend worden.
De eerste uitdaging: #lekkerrondje
Iedereen kan zich aanmelden voor de eerste uitdaging via www.renmee.nl. Door de samenwerking met een grote hardloopapp als Hardlopen met Evy zijn de uitdagingen van Nationale-Nederlanden op een slimme manier bereikbaar voor een grote groep hardlopers. Doordat Runkeeper-gebruikers ook kunnen inloggen met hun account, heeft een hoog percentage van hardlopend Nederland direct toegang tot de uitdagingen.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Giovanni van Bronckhorst gezicht van... 10-05-2024
- Azerion Vrouwen Eredivisie:... 08-05-2024
- Frans Hals, geknipt en geschoren 03-05-2024
- KPN en NSJ: driejarig partnership02-05-2024
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing