Triple Double ontwikkelt merkactivatie Nationale-Nederlanden

Triple Double ontwikkelt merkactivatie Nationale-Nederlanden
  • Sponsoring
  • 12 sep 2016 @ 17:09
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieSponsoring

Nationale-Nederlanden ondersteunt al jaren een sportieve en gezonde levensstijl. Iedereen beweegt voor het bereiken van een persoonlijk doel. Bijvoorbeeld voor een gezonder leven, vrijheid in je hoofd, of het realiseren van een sportieve prestatie. Nationale-Nederlanden helpt je hierbij. In samenwerking met Triple Double sportmarketing is er een nieuwe, digitale merkactivatie ontwikkeld die hardlopend Nederland helpt bij het bereiken van persoonlijke doelen.

De aankomende maanden organiseert Nationale-Nederlanden een zestal uitdagingen om iedereen te motiveren de hardloopschoenen naar hartenlust te gebruiken. Via het platform www.renmee.nl kan iedere hardloper in Nederland zich met één druk op de knop inschrijven om mee te doen met een uitdaging. Zodra het profiel gekoppeld is met het platform is het alleen nog een kwestie van de hardloopschoenen aantrekken en de voordeur uit te lopen.

Samenwerking ‘Hardlopen met Evy’

Om deze uitdagingen mogelijk te maken, wordt er samengewerkt met niemand minder dan Evy Gruyaert en haar populaire hardloopapp ‘Hardlopen met Evy’. De gebruikers van de bekende hardloopapp worden uiteraard niet alleen aangemoedigd om hun persoonlijke loopdoelstellingen te behalen. Met de uitdagingen kunnen ook trainingsschema’s voor de Hardlopen met Evy app en waardebonnen van Runnersworld verdiend worden.

De eerste uitdaging: #lekkerrondje

Iedereen kan zich aanmelden voor de eerste uitdaging via www.renmee.nl. Door de samenwerking met een grote hardloopapp als Hardlopen met Evy zijn de uitdagingen van Nationale-Nederlanden op een slimme manier bereikbaar voor een grote groep hardlopers. Doordat Runkeeper-gebruikers ook kunnen inloggen met hun account, heeft een hoog percentage van hardlopend Nederland direct toegang tot de uitdagingen.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken