Qmusic-sponsor CSU bouwt feestje bij Allianz

Qmusic-sponsor CSU bouwt feestje bij Allianz
  • Sponsoring
  • 7 nov 2018 @ 20:49
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieSponsoringRadio

CSU gaat een feestje bouwen bij Allianz. Een medewerker van dan bedrijf won namelijk de hoofdprijs van de winactie die het schoonmaakbedrijf weggeeft als sponsor van Qmusic-radioquiz Het Geluid.

Directiesecretaresse Mona Pieters won de hoofdprijs van CSU’s winactie ‘Feestje op je werk’. De winactie is onderdeel van de hernieuwde sponsoring van het schoonmaakbedrijf aan de spannende Qmusic-radioquiz ‘Het Geluid’. Mona wist door haar enthousiaste motivatie de hoofdprijs in de wacht te slepen: een geheel verzorgd feestje op het werk met Qmusic The Party.

Dit jaar bestaat CSU 50 jaar en wie jarig is, trakteert. Al vijf decennia lang bewijst CSU dat het een feest is om met en bij het bedrijf te werken. Om die boodschap klinkend over het voetlicht te brengen, organiseerde CSU een toepasselijke en feestelijke winactie: Feestje op je werk. Deelnemers maakten tijdens de actie kans op prijzen die de feestsfeer op het werk ten goede komen, zoals: een tafelvoetbalspel, een tafeltennistafel, dartbord en een vrijdagmiddagborrel. Daarnaast maakten alle deelnemers kans op de hoofdprijs.

The Party gaat van start

Mona Pieters, directiesecretaresse bij Allianz kwam de actie tegen op de Facebook-pagina van Qmusic. Met haar inschrijving werd Mona uiteindelijk hoofdprijswinnaar en kan ze nu voor haarzelf en haar collega’s een exclusieve Qmusic Party gaan plannen op kantoor.

Mona Pieters: 'Ik deed mee omdat het me wel leuk leek om een tafelvoetbalspel te winnen voor op kantoor. Het bericht kwam als een grote verrassing dus het moest even landen. Ik ben er hartstikke blij mee, echt een feestje! Ik ga nu snel het feest plannen, de Qmusic DJ Booth komt waarschijnlijk te staan op de twintigste verdieping van ons gebouw. Dus dat wordt super!'

CSU en Qmusic hebben een prettige samenwerking. Al vijf edities sponsort CSU het spannende radiospel ‘Het Geluid’. De uitstekende relatie tussen CSU en Qmusic was aanleiding om de hoofdprijs van de winactie door Qmusic The Party te laten verzorgen.

CSU is vanuit dertig vestigingen landelijk actief in schoonmaak. De onderneming heeft hoofdvestigingen in Uden, Amsterdam, Apeldoorn, Eindhoven, Rijswijk en Barendrecht. CSU biedt werk aan 12.000 mensen en behoort tot de top 3 van schoonmaakbedrijven in Nederland.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken