Grolsch partner Eye Filmmuseum

Grolsch partner Eye Filmmuseum
  • Sponsoring
  • 24 jan 2024 @ 12:16
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Eye Filmmuseum in Amsterdam en Koninklijke Grolsch hebben voor de komende vijf jaar een samenwerkingsovereenkomst getekend.

Per 1 januari 2024 is Grolsch de exclusieve bierleverancier van Eye Filmmuseum. Grolsch steunt al decennialang de filmcultuur in Nederland. Eye en Grolsch delen een liefde voor vakmanschap, samenzijn en duurzaamheid.

‘Vakmanschap is meesterschap’. Die Grolsch-leus is naar eigen zeggen ‘ook van toepassing op Eye Filmmuseum, dat via diverse onderwijsprogramma’s en traineeships filmtalent in alle facetten stimuleert.’

Bregtje van der Haak, directeur Eye Filmmuseum: ‘Vakmanschap is een gedeelde waarde voor Grolsch en Eye Filmmuseum. Ook delen wij een grote liefde voor film. Dat Grolsch een van de meest duurzame brouwerijen van Nederland is, is voor ons een pluspunt.’

Remco van der Meer, Sales Lead bij Grolsch: ‘Grolsch is al jaren nauw betrokken bij de Nederlandse filmcultuur. Wij zijn dan ook erg trots op de samenwerking met Eye Filmmuseum. Grolsch en Eye vinden elkaar niet alleen in de passie voor het vakmanschap, maar ook in het delen van betekenisvolle ervaringen.’

Foto: Corinne de Korver

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken