Tradeplace kiest voor Lemm en Ten Haaf/B2B

Tradeplace kiest voor Lemm en Ten Haaf/B2B
  • B2b
  • 3 jun 2015 @ 09:41
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesZakelijkWebsite

Na oriëntatie heeft Tradeplace voor een samenwerking met reclamebureau Lemm en Ten Haaf/B2B gekozen. Het Amsterdamse b2b-bureau heeft inmiddels de introductiecampagne voor een nieuwe mobiele service ontwikkeld en werkt nu onder meer aan een nieuwe corporate website en een social mediastrategie.

Tradeplace biedt een online informatieplatform voor fabrikanten, retailers en serviceproviders in de Europese elektronica- en huishoudelijke apparatenbranche. Tachtig procent van alle witgoedtransacties bij de aangesloten fabrikanten in de UK loopt via het Tradeplace-platform. Jaarlijks telt het platform 40 miljoen transacties. Zo meldt het persbericht.

B2B niet hip?!
‘Veel bureaus vinden b2b niet hip. Weinig exposure, complexe materie, te resultaatgericht. We geven ze hierin geen ongelijk’, aldus Hans Lemm. Hij vervolgt: ‘Maar met 20 jaar focus op b2b-communicatie kunnen we niet anders. Het zit kennelijk in onze genen. Ingewikkelde zaken terugbrengen tot de kern. Aan tafel met echte ondernemers. De terugkerende vraag wat het nu exact gaat opleveren. De doelgroep raken als ware het een mens van vlees en bloed. En dat vinden we juist heel erg leuk!’
Lemm en Ten Haaf/B2B werkt naast Tradeplace onder andere voor Novo Nordisk, Prysmian Kabels, DEKRA, Schroders, HeadFirst en Vodafone.

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken