Tradeplace kiest voor Lemm en Ten Haaf/B2B
- B2b
- 3 jun 2015 @ 09:41
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - PitchesZakelijkWebsite
- 3 jun 2015 @ 09:41
- Redactie B2B
Na oriëntatie heeft Tradeplace voor een samenwerking met reclamebureau Lemm en Ten Haaf/B2B gekozen. Het Amsterdamse b2b-bureau heeft inmiddels de introductiecampagne voor een nieuwe mobiele service ontwikkeld en werkt nu onder meer aan een nieuwe corporate website en een social mediastrategie.
Tradeplace biedt een online informatieplatform voor fabrikanten, retailers en serviceproviders in de Europese elektronica- en huishoudelijke apparatenbranche. Tachtig procent van alle witgoedtransacties bij de aangesloten fabrikanten in de UK loopt via het Tradeplace-platform. Jaarlijks telt het platform 40 miljoen transacties. Zo meldt het persbericht.
B2B niet hip?!
‘Veel bureaus vinden b2b niet hip. Weinig exposure, complexe materie, te resultaatgericht. We geven ze hierin geen ongelijk’, aldus Hans Lemm. Hij vervolgt: ‘Maar met 20 jaar focus op b2b-communicatie kunnen we niet anders. Het zit kennelijk in onze genen. Ingewikkelde zaken terugbrengen tot de kern. Aan tafel met echte ondernemers. De terugkerende vraag wat het nu exact gaat opleveren. De doelgroep raken als ware het een mens van vlees en bloed. En dat vinden we juist heel erg leuk!’
Lemm en Ten Haaf/B2B werkt naast Tradeplace onder andere voor Novo Nordisk, Prysmian Kabels, DEKRA, Schroders, HeadFirst en Vodafone.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Martien Korting van Gripp: 'Ondernemers in de creatieve sector...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
- Column Weg met de vooroordelen, krasse knarren werken nog prima
- Strategische denkers (14): Wegbereider zijn is de beste...
- BvA: Wees kritisch maar noem duurzaamheid wel
Laatste Nieuws
- 'Excellente marketing kan niet... 03-05-2024
- Strategische denkers (14):... 02-05-2024
- 'Mensen zijn minder complex dan ze... 02-05-2024
- Spotler Group neemt Momice over02-05-2024
- 'Merken hebben onwijs veel te winnen... 01-05-2024
- Keynote Nathalie Lam van Philips:... 30-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing