Bertelsmann Group neemt belang in trnd
- B2b
- 21 jan 2016 @ 14:39
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkMarketing
- 21 jan 2016 @ 14:39
- Redactie B2B
Uitgeverij Gruner + Jahr, onderdeel van de Bertelsmann Group, neemt een meerderheidsbelang in trnd. Het aandeel in trnd neemt toe van 50 naar 75 procent. De uitgeverij intensiveert de samenwerking met trnd, strategisch partner in merkontwikkeling en Europees marktleider op het gebied van collaborative marketing. Deze ontwikkeling in de samenwerking met G + J stelt trnd in staat om zich intensiever bezig te houden met de toekomst van marketing en verder te investeren in Europese groei.
De oprichters van trnd blijven met 25 procent van de aandelen deel uitmaken van het management. Alle Europese kantoren en bestaande teams blijven onafhankelijk opereren. Zo zal ook het trnd team in Amsterdam blijven werken voor de Nederlandse en Belgische markt.
Ambassadeur programma’s
Trnd is opgericht in 2005, met als doel grote merken in staat te stellen om hun consumenten niet alleen als passieve kopers te benaderen maar hen juist te betrekken bij hun merk en met hen samen te werken. Tegenwoordig is trnd uitgegroeid tot een waardige strategische partner in merkontwikkeling. Het bureau zorgt, met het opzetten van grootschalige ambassadeur programma’s, voor de samenwerking tussen meer dan 5.5 miljoen consumenten in 19 Europese markten en merken als Procter & Gamble, Henkel, Nestlé, Philips, Samsung, SCA, L’Oréal, Beiersdorf en Unilever.
Reacties
Richard Timman, managing director trnd Benelux: ‘Wij zijn erg trots op de intensievere samenwerking met onze partner G + J. De komende jaren investeren we in groei en willen we onze positie in de markt verder uitbouwen.’ Arne Wolter, chief digital officer Gruner + Jahr:
‘Met de collaborative marketingcampagnes van trnd en hun software platform, zijn we in staat om marketeers aanvullende en zeer effectieve kanalen te bieden. Zelfs heel specifieke doelgroepen kunnen direct bereikt en geactiveerd worden als co-marketeers. We zijn erg blij om trnd te mogen steunen in hun werk om de marketingwereld te revolutioneren!’
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- doelgroepen
- Uiteverij Gruner + Jahr
- Trnd
- collaborative marketing
- meerderheidsbelang
- Bertelsmann Group
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Martien Korting van Gripp: 'Ondernemers in de creatieve sector...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
- Column Weg met de vooroordelen, krasse knarren werken nog prima
- Strategische denkers (14): Wegbereider zijn is de beste...
- BvA: Wees kritisch maar noem duurzaamheid wel
Laatste Nieuws
- 'Excellente marketing kan niet... 03-05-2024
- Strategische denkers (14):... 02-05-2024
- 'Mensen zijn minder complex dan ze... 02-05-2024
- Spotler Group neemt Momice over02-05-2024
- 'Merken hebben onwijs veel te winnen... 01-05-2024
- Keynote Nathalie Lam van Philips:... 30-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing