Nationale Beeldbank wordt label van Beeldhuis van Nederland

Nationale Beeldbank wordt label van Beeldhuis van Nederland
  • B2b
  • 25 okt 2016 @ 15:45
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Communicatie

Nationale Beeldbank, een bekend stockbureau voor Nederlandse fotografie, gaat verder als onderdeel van Het Beeldhuis van Nederland. Sinds de oprichting van de Nationale Beeldbank in 2006 zijn er diverse nieuwe activiteiten aan het bedrijf toegevoegd. Om de nieuwe onderdelen beter tot hun recht te laten komen is de naam Beeldhuis van Nederland in het leven geroepen.

Naast de fotostocks Nationale Beeldbank en Nature in Stock voert Het Beeldhuis van Nederland de labels Beeldstudio (fotografie op maat), RichHistory (beeldverhalen), Beeldgebouw (reproductie) en Visual Impact (aankleden van ruimtes). Vorig jaar werd bovendien Polyvisie overgenomen, een dochterbedrijf van het bekende Polygoonjournaal. Dit fotoarchief bevat miljoenen foto’s van Nederland uit de 20e eeuw. 

Martijn Bennis, directeur van Het Beeldhuis van Nederland: ‘Met de nieuwe koepelnaam willen we uitdragen dat we dé vanzelfsprekende plek zijn voor beeld en creatie. We zijn inmiddels veel meer dan alleen een marktplaats voor beeld. Beeldtaal is buitengewoon krachtig en wij hebben de capaciteit en de creativiteit in huis om niet alleen het beeld te leveren, maar ook om daar extra waarde aan te geven.’

Meer informatie:  www.beeldhuisvannederland.nl


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken