Nationale Beeldbank wordt label van Beeldhuis van Nederland
- B2b
- 25 okt 2016 @ 15:45
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Communicatie
- 25 okt 2016 @ 15:45
- Redactie MarketingTribune
Nationale Beeldbank, een bekend stockbureau voor Nederlandse fotografie, gaat verder als onderdeel van Het Beeldhuis van Nederland. Sinds de oprichting van de Nationale Beeldbank in 2006 zijn er diverse nieuwe activiteiten aan het bedrijf toegevoegd. Om de nieuwe onderdelen beter tot hun recht te laten komen is de naam Beeldhuis van Nederland in het leven geroepen.
Naast de fotostocks Nationale Beeldbank en Nature in Stock voert Het Beeldhuis van Nederland de labels Beeldstudio (fotografie op maat), RichHistory (beeldverhalen), Beeldgebouw (reproductie) en Visual Impact (aankleden van ruimtes). Vorig jaar werd bovendien Polyvisie overgenomen, een dochterbedrijf van het bekende Polygoonjournaal. Dit fotoarchief bevat miljoenen foto’s van Nederland uit de 20e eeuw.
Martijn Bennis, directeur van Het Beeldhuis van Nederland: ‘Met de nieuwe koepelnaam willen we uitdragen dat we dé vanzelfsprekende plek zijn voor beeld en creatie. We zijn inmiddels veel meer dan alleen een marktplaats voor beeld. Beeldtaal is buitengewoon krachtig en wij hebben de capaciteit en de creativiteit in huis om niet alleen het beeld te leveren, maar ook om daar extra waarde aan te geven.’
Meer informatie: www.beeldhuisvannederland.nl
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Martien Korting van Gripp: 'Ondernemers in de creatieve sector...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
- BvA: Wees kritisch maar noem duurzaamheid wel
- Strategische denkers (14): Wegbereider zijn is de beste...
- [onderzoek] Druk op klantenserviceorganisaties neemt toe
Laatste Nieuws
- 'Excellente marketing kan niet... 03-05-2024
- Strategische denkers (14):... 02-05-2024
- 'Mensen zijn minder complex dan ze... 02-05-2024
- Spotler Group neemt Momice over02-05-2024
- 'Merken hebben onwijs veel te winnen... 01-05-2024
- Keynote Nathalie Lam van Philips:... 30-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing