Personele wijziging Jaguar Land Rover

Personele wijziging Jaguar Land Rover
  • B2b
  • 14 mei 2021 @ 10:12
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • HR

Per 15 mei 2021 maakt Aldo van Troost (links op foto) de overstap naar de functie van Experiential Manager Jaguar Land Rover BeNelux. Op dezelfde datum start Valentijn Braam (rechts op foto) als Communications & PR Manager voor de twee merken voor de Nederlandse markt.

Zowel Van Troost als Braam is afkomstig uit de eigen organisatie en beiden hebben ruime communicatie- en merkervaring.

Van Troost was de afgelopen jaren Marketing Communicatie Manager Jaguar en daarna PR Manager Jaguar Land Rover Nederland. Over zijn nieuwe functie zegt hij: ‘Het is mooi om weer een nieuwe uitdaging aan te gaan voor deze twee iconische merken en om samen met de collega's en retailers onze Customer Experiences naar een nog hoger niveau te brengen in de BeNeLux.’

Braam is in zijn nieuwe functie vanaf 15 mei 2021 verantwoordelijk voor de Communicatie en de PR voor Jaguar en Land Rover in Nederland. Braam daarover: ‘Door de functies van Communicatie en PR samen te voegen kunnen we de gehele communicatie voor de Nederlandse markt nog meer laten aansluiten en efficiënter maken.’

Valentijn Braam was de afgelopen jaren Marketing Communicatie Manager Land Rover en daarna Communications Manager Jaguar Land Rover Nederland.

 

 

             

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken