Rotterdam School of Management werkt samen met 0to9
- B2b
- 26 feb 2024 @ 15:52
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 feb 2024 @ 15:52
- Michiel van Zaane
Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM), onderdeel van Erasmus Universiteit Rotterdam, gaat langdurig samenwerken met 0to9 Values-Driven Creativity voor de ondersteuning van haar digitale marketing diensten.
De focus van de samenwerking ligt op het vermarkten van fulltime MBA's, Executive MBA's, Global Executive MBA's en korte trainingen en maatwerk programma's. Met deze nieuwe marketingstrategie wil RSM ‘resonantie bereiken met haar nationale en internationale publiek en tegelijkertijd haar onderscheidend vermogen van de verschillende programma’s behouden’. RSM heeft voor 0to9 gekozen vanwege de combinatie van haar expertise op het gebied van het ontwikkelen van ‘human-brands’ in combinatie met digital performance marketing skills.
Chantal Dammann, MBA Marketing Manager RSM: ‘De energie en creativiteit van het 0to9 team samen met de visie op onze samenwerking maakt dat we veel zin hebben te starten met 0to9. Met deze nieuwe strategie willen we nog meer mensen aantrekken die zich verbonden voelen met onze missie en een kracht willen zijn voor positieve verandering. We kijken ernaar uit.’
Ilse van der Kaaden, Account Director 0to9: ‘Het internationale karakter van RSM past goed bij 0to9. Met RSM leidend blijven, in een sterk veranderende wereld, is een grote uitdaging waar we ons vol in willen vastbijten. We hebben veel zin te starten samen met het RSM marketing team.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Martien Korting van Gripp: 'Ondernemers in de creatieve sector...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
- BvA: Wees kritisch maar noem duurzaamheid wel
- [onderzoek] Druk op klantenserviceorganisaties neemt toe
- Mylene Samuels van ABN Amro: 'Word verliefd op het probleem,...
Laatste Nieuws
- 'Excellente marketing kan niet... 03-05-2024
- Strategische denkers (14):... 02-05-2024
- 'Mensen zijn minder complex dan ze... 02-05-2024
- Spotler Group neemt Momice over02-05-2024
- 'Merken hebben onwijs veel te winnen... 01-05-2024
- Keynote Nathalie Lam van Philips:... 30-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing