Foot Locker kiest Isobar Nederland als digitaal bureau

Foot Locker kiest Isobar Nederland als digitaal bureau
  • Bureaus
  • 18 mei 2015 @ 09:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesDigitaalMerkenSocial media

Het Amerikaanse sportretailmerk Foot Locker heeft na oriëntatie gekozen voor Isobar Nederland als creatief digitaal bureau. Hiermee is Isobar Nederland verantwoordelijk voor content-creatie van alle social media-platforms van Foot Locker Europe, waaronder Facebook, Twitter en Instagram.

Deze samenwerking is tot stand gekomen door een gezamenlijke inspanning van Isobar Nederland en Isobar UK. De Amsterdamse vestiging van Isobar zal de leiding nemen over alle social accounts van Foot Locker Europe.

Tom Berger, Creative Director Isobar Nederland, over de samenwerking met Foot Locker Europe: 'Het team is erg enthousiast om aan de slag te gaan voor een legendarisch retailmerk als Foot Locker. We hebben een aantal echte sneakerfans in huis die staan te popelen om met Foot Locker samen te werken.'

Foot Locker is al een bekende klant binnen Dentsu Aegis Network Nederland. Het digitale bureau iProspect verzorgt onder meer SEO, conversie-optimalisatie en insights voor Foot Locker Europe.

Isobar is een wereldwijd full-service digitaal marketingbureau. Als onderdeel van het wereldwijde Dentsu Aegis Netwerk werkt het bureau met nationale en internationale merken, waaronder Grolsch, Opel, Bijenkorf, KPMG en PostNL. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken