Foot Locker kiest Isobar Nederland als digitaal bureau
- Bureaus
- 18 mei 2015 @ 09:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesDigitaalMerkenSocial media
- 18 mei 2015 @ 09:59
- Redactie Bureaus
Het Amerikaanse sportretailmerk Foot Locker heeft na oriëntatie gekozen voor Isobar Nederland als creatief digitaal bureau. Hiermee is Isobar Nederland verantwoordelijk voor content-creatie van alle social media-platforms van Foot Locker Europe, waaronder Facebook, Twitter en Instagram.
Deze samenwerking is tot stand gekomen door een gezamenlijke inspanning van Isobar Nederland en Isobar UK. De Amsterdamse vestiging van Isobar zal de leiding nemen over alle social accounts van Foot Locker Europe.
Tom Berger, Creative Director Isobar Nederland, over de samenwerking met Foot Locker Europe: 'Het team is erg enthousiast om aan de slag te gaan voor een legendarisch retailmerk als Foot Locker. We hebben een aantal echte sneakerfans in huis die staan te popelen om met Foot Locker samen te werken.'
Foot Locker is al een bekende klant binnen Dentsu Aegis Network Nederland. Het digitale bureau iProspect verzorgt onder meer SEO, conversie-optimalisatie en insights voor Foot Locker Europe.
Isobar is een wereldwijd full-service digitaal marketingbureau. Als onderdeel van het wereldwijde Dentsu Aegis Netwerk werkt het bureau met nationale en internationale merken, waaronder Grolsch, Opel, Bijenkorf, KPMG en PostNL.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Dentsu Aegis
- merk
- social media
- marketing
- online
- digitaal
- Foot Locker
- campagne
- iProspect
- bureau
- Isobar
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Lemon laat koala kinderen roepen 10-05-2024
- De marketingtransfers van week 19,... 10-05-2024
- Dutch Creativity Awards 2024: 100... 09-05-2024
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
- Echte verhalen in campagne Sanquin... 08-05-2024
- Counter en ABCommunication gaan... 08-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing