Haribo geeft Maoam-snoepjes een nieuw gezicht
- Bureaus
- 26 feb 2016 @ 12:12
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Packaging designCampagnes
- 26 feb 2016 @ 12:12
- Redactie Bureaus
De Maoam-kauwbonbons met fruitsmaak van snoepfabrikant Haribo krijgen een grondige herlancering. Reclamebureau SuperRebel is verantwoordelijk voor de campagne.
Uit de tv-commercial - ontwikkeld door SuperRebel -, de website en de vernieuwde verpakking komt duidelijk naar voren dat Haribo een langetermijnstrategie voor ogen heeft met Maoam. Tegelijkertijd wordt een nieuw product aan het Maoam assortiment toegevoegd, dat dit keer écht uniek genoemd mag worden. Crazy Roxx zijn dragees die stuk voor stuk qua vorm, grootte en gewicht van elkaar verschillen.
Dennis Teeken, CEO van Haribo: 'Maoam staat voor ‘unlimited fun’ eindeloos plezier. We hebben veel vertrouwen in Maoam en willen het merk continue en duurzaam uitbreiden. Vandaar een uitgebreide herlancering van het merk, dat we nu een nieuw, modern gezicht hebben gegeven. In de nieuwe tv-commercial komt de belofte van het merk goed naar voren. Voor de campagne wordt verder een 360 graden benadering gebruikt waarin middelen perfect op elkaar zullen aansluiten. Wij zijn trots op deze stappen en hebben zin om het nieuwe Maoam onder de aandacht te brengen.'
Het startschot van de nieuwe Maoam-campagne is een spetterende commercial van 30 seconden waarin het vernieuwde assortiment te zien is. Deze commercial met het motto ‘full on – till it’s gone’ is vanaf 29 februari te zien. De vernieuwde website gaat in maart live.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Start campagne 'iDeal wordt nog wat... 13-05-2024
- Lemon laat koala kinderen roepen 10-05-2024
- De marketingtransfers van week 19,... 10-05-2024
- Dutch Creativity Awards 2024: 100... 09-05-2024
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
- Echte verhalen in campagne Sanquin... 08-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing