Haribo geeft Maoam-snoepjes een nieuw gezicht

Haribo geeft Maoam-snoepjes een nieuw gezicht
  • Bureaus
  • 26 feb 2016 @ 12:12
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging designCampagnes

De Maoam-kauwbonbons met fruitsmaak van snoepfabrikant Haribo krijgen een grondige herlancering. Reclamebureau SuperRebel is verantwoordelijk voor de campagne.

Uit de tv-commercial - ontwikkeld door SuperRebel -, de website en de vernieuwde verpakking komt duidelijk naar voren dat Haribo een langetermijnstrategie voor ogen heeft met Maoam. Tegelijkertijd wordt een nieuw product aan het Maoam assortiment toegevoegd, dat dit keer écht uniek genoemd mag worden. Crazy Roxx zijn dragees die stuk voor stuk qua vorm, grootte en gewicht van elkaar verschillen.

Dennis Teeken, CEO van Haribo: 'Maoam staat voor ‘unlimited fun’ eindeloos plezier. We hebben veel vertrouwen in Maoam en willen het merk continue en duurzaam uitbreiden. Vandaar een uitgebreide herlancering van het merk, dat we nu een nieuw, modern gezicht hebben gegeven. In de nieuwe tv-commercial komt de belofte van het merk goed naar voren. Voor de campagne wordt verder een 360 graden benadering gebruikt waarin middelen perfect op elkaar zullen aansluiten. Wij zijn trots op deze stappen en hebben zin om het nieuwe Maoam onder de aandacht te brengen.'

Het startschot van de nieuwe Maoam-campagne is een spetterende commercial van 30 seconden waarin het vernieuwde assortiment te zien is. Deze commercial met het motto ‘full on – till it’s gone’ is vanaf 29 februari te zien. De vernieuwde website gaat in maart live.

www.haribo.com
www.superrebel.com

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken