Neil Boorman (Grey London) stapt over naar Mother
- Bureaus
- 29 feb 2016 @ 10:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieCreatieContentPersonalia
- 29 feb 2016 @ 10:16
- Redactie Bureaus
Een internationale toptransfer in reclameland: oprichter Neil Boorman van de Content-tak van Grey London maakt de overstap naar een ander toonaangevend bureau in de Britse hoofdstad: Mother London. Boorman is benoemd als content strategy director.
Als voormalig Guardian-columnist en prijswinnend comedy-producer van Channel 4, bouwde Boorman de content-afdeling van Grey’s op 'from scratch'. De afdeling speelde een sleutelrol bij de Cannes Lions die Grey vorig jaar won met de campagnes Volvo Life Paint en Lucozade Conditions Zone.
In zijn nieuwe rol bij Mother London zal Boorman zich richten op culturele impact in de creatie, executie en productie van campagnes. Ook gaat hij zich bezighouden met het inspireren van nieuwe en bestaande klanten.
Katie Mackay, Joint Head of Strategy: 'We are thrilled to welcome Neil to the Mother Family. With such unbounded passion for modern entertainment in all its guises, we can’t wait for Neil to get stuck in.'
Neil Boorman, content strategy director: 'In the ongoing content land grab, there are only two winners; media agencies have the data and creative agencies have the stories. And if there’s one shop in the UK that can tell a story, it’s Mother. Creative flair, strategic rigor and boundless agility lie at the heart of the agency, the perfect environment to produce content that populates rather than emulates culture.'
Mother London is een toonaangevend internationaal reclamebureau met vestigingen in Londen, New York en Buenos Aires. Het bureau werkt voor merken als Stella Artois, IKEA, Boots, Unilever, de VN en Coca-Cola.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Mother London
- strategy director
- Neil Boorman
- creatie
- Londen
- Channel 4
- overstap
- content
- Grey London
- reclamebureau
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Cannes Lions benoemt Unilever tot... 13-05-2024
- Start campagne 'iDeal wordt nog wat... 13-05-2024
- Lemon laat koala kinderen roepen 10-05-2024
- De marketingtransfers van week 19,... 10-05-2024
- Dutch Creativity Awards 2024: 100... 09-05-2024
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing