The Commitments maakt commercial voor Drukwerkdeal.nl en Spullen voor je Taart
- Bureaus
- 22 apr 2016 @ 09:52
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Commercials
- 22 apr 2016 @ 09:52
- Redactie Bureaus
Drukwerkdeal.nl en (online) retailer Spullen voor je Taart zijn de komende weken op NPO en RTL te zien in een nieuwe commercial. De spot is onderdeel van de themacampagne Drukwerkdeal laat zien wie je bent die de online aanbieder van drukwerk en reclamematerialen in maart lanceerde. Zowel de commercial als de themacampagne maakte Drukwerkdeal.nl in co-creatie met creative hotshop The Commitments.
In de commercial zet Drukwerkdeal.nl opnieuw een klant op de kaart. Martijn Jansen, commercieel directeur bij Drukwerkdeal.nl: 'Samen met Spullen voor je Taart willen we met deze spot een nieuwe klantgroep aanspreken, namelijk online retailers.'
In de vorige commercial speelde Wolters Schildersbedrijf nog de hoofdrol.
Het decor van de commercial, die in één shot werd gedraaid, is een beurs waarop Spullen voor je Taart zich presenteert met de producten van Drukwerkdeal.nl. De spot toont er tientallen: beursproducten, relatiegeschenken, etalagematerialen en meer. Op deze manier wil het bedrijf de associatie van zijn merk met standaarddrukwerk, zoals visitekaartjes en flyers, verbreden naar andere productsegmenten.
Ook voegde Drukwerkdeal.nl een tag-on van vijf seconden toe aan de commercial. In de tag-on promoot het Deventer e-commercebedrijf vier producten voor één euro. Martijn Jansen: 'Het is voor het eerst dat we zo’n tv-campagne draaien. Door te spelen met de content en de proposities zijn we in staat snel te leren van deze ervaring, te zien wat voor ons werkt en wat niet werkt.'
Drukwerkdeal.nl maakte de commercial in co-creatie met creative hotshop The Commitments.
Credits
Klant: Drukwerkdeal.nl | Campagnemanager: Elvira Hughan | Commerciële Directie: Martijn Jansen. | CEO: Haico Meijerink | Media: ZIGT | Strategie: Sabine Fenger & Anna Kuiper | Bureau: The Commitments | Strategie: Wim Michels, Michel de Goede, Bauke | Nater & Feli Halve(Media) | Rebranding : Maarten Versteege | Creatie: Maarten Versteege, Anita Pronk, Martijn de Vreeze, Wim Michels, Nick Shonfeld & Jonathan Elbers | Account: Michel de Goede | Productie: Roos Timmer | TVC’s: Regie, Jonathan Elbers / Czar Jr. Productie, Robert Nan | Off-line: Teun Rietveld | Post: Storm Postproductie | Compositie muziek: RJB music. (Ruud Jan Bos) | Geluid: Ambassadors (Rens Pluijm) | Radio: Soundcircus (Feike de Wit)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Cannes Lions benoemt Unilever tot... 13-05-2024
- Start campagne 'iDeal wordt nog wat... 13-05-2024
- Lemon laat koala kinderen roepen 10-05-2024
- De marketingtransfers van week 19,... 10-05-2024
- Dutch Creativity Awards 2024: 100... 09-05-2024
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing