Digital Agency Group neemt RLVNT over

Digital Agency Group neemt RLVNT over
  • Bureaus
  • 2 jun 2016 @ 12:11
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingE-marketingStrategieZakelijk

Digital Agency Group neemt marcom-bureau RLVNT over. Het ingelijfde RLVNT zal als zelfstandige organisatie verder deel uitmaken van het nieuwe moederbedrijf. Mede-oprichtster Rens Plandsoen verlaat het bureau.

RLVNT is een bureau met circa twintig medewerkers, gespecialiseerd in bedenken en ontwikkelen van data-driven campagnes. Het bedrijf komt voort uit een fusie tussen Bone en SVBMedia in 2013. Met data-gedreven creativiteit verankerd in het DNA en een crossmediale aanpak werkt RLVNT voor klanten als Fontys, Hema, Ici Paris XL, Madurodam en NTI.

De Digital Agency Group is een snelgroeiende organisatie met een groep gespecialiseerde digitale bedrijven in digitale media en creatie, waaronder The Online Company, Qban Online Communicatie en ClickDistrict.

Met de toevoeging van RLVNT en diens specifieke dienstverlening is volgens de nieuwe eigenaar 'direct sprake van een strategische fit en zijn de bedrijven onderling complementair in expertise'. RLVNT gaat met al het personeel mee in deze overname en zal onder het merk RLVNT zijn dienstverlening verder uitbreiden.

'Duidelijke match'

Erik van Laar, founding partner van Digital Agency Group: 'We kennen RLVNT natuurlijk goed en herkennen ons erg in hun manier van werken, namelijk een gecombineerde inzet van media en creatie. Een duidelijke match. Wat we verder erg sterk vinden is dat RLVNT een totaaloplossing levert voor haar accounts, waarbij ze met hun "magic & logic"-aanpak inzichten verschaffen en zo van concept tot campagnevoorstel komen. Met een digital first aanpak maar wel met cross mediale inzet. Dat vinden wij erg sterk en een directe toevoeging aan onze dienstverlening.'

Jurgen Retra, managing director van RLVNT: 'We hebben er enorm veel zin in om samen met de Digital Agency Group onze dienstverlening en ambities verder vorm te geven en door te ontwikkelen. Het is voor ons erg belangrijk om een strategische partner te hebben die hetzelfde digitale DNA heeft. Het samenwerken, uitwisselen van kennis en delen van expertise met de andere agencies binnen de groep zie ik als een verrijking voor ons team, maar in het bijzonder voor onze klanten.'

De Digital Agency Group heeft met in totaal 70 medewerkers vestigingen in Alphen aan den Rijn en Amsterdam. RLVNT werkt vanuit het kantoor in de Amsterdamse Houthavens. De dagelijkse leiding van RLVNT zal in handen zijn van Jurgen Retra (managing director, verantwoordelijk voor strategie), operations director Karen Dresch en creative director Mark Veldhuijzen van Zanten.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken