SVBmedia/Bone heet RLVNT: 'Consument bestaat niet'

SVBmedia/Bone heet RLVNT: 'Consument bestaat niet'
  • Bureaus
  • 15 mei 2014 @ 10:36
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieNieuwkomersConsumenten

Vandaag gaat een nieuw Amsterdams bureau van start: RLVNT, het resultaat van de fusie tussen SVBmedia en Bone. De nieuwe gezamenlijke propositie van de 35 innovatieve creatieven en mediaspecialisten is dat ze 'logic en magic op een revolutionaire manier tot leven brengen'. RLVNT gebruikt deze kracht om relevante oplossingen te ontwikkelen voor merk en mens, door niet uit te gaan van consumenten als eindstation, maar juist van mensen als vertrekpunt. 'De consument bestaat niet.'

RLVNT legt dat laatste statement graag uit: 'We consumeren wat af, maar dat maakt ons nog geen consumenten. Het maakt ons allemaal relevant. Relevant voor merken die succesvolle producten en diensten op de markt willen brengen.”

Er gaat grootscheeps campagne gevoerd worden voor het nieuwe bureau. De crossmediale campagne focust zich niet alleen op de marcom-markt, maar ook op de consumerende mens zelf. De campagne ‘People for Sale’ is een ode aan de waarde die mensen vertegenwoordigen. RLVNT roept hierbij iedereen op om hun mening en merkervaringen tegen een eerlijke en relevante beloning te delen.

RLVNT heeft zowel Logic (media, data) als Magic (creatie) in haar DNA, want RLVNT is het resultaat van de fusie tussen communicatieadviesbureau SVBmedia en interactief reclamebureau bone. In de afgelopen maanden is de integrale bureaufilosofie en -propositie geformuleerd.

Rens Plandsoen, managing partner van RLVNT: 'Wij laten Logic en Magic samensmelten. Creatie én optimalisatie. RLVNT ontwikkelt strategische en creatieve oplossingen voor merken die relevant voor mensen willen zijn. Daarin zijn de mening en het gedrag van mensen voor ons altijd het vertrekpunt. Dat maakt hen relevant voor merken en merken relevant voor hen.'

Met deze effectieve combinatie van Logic en Magic zal RLVNT niet alleen creatieve, geïntegreerde strategieën, concepten en campagnes bieden. Plandsoen: 'Met intensieve monitoring, data-analyse en reporting kunnen we campagnes optimaliseren, zowel qua creatie als media.' Daarnaast biedt RLVNT real-time advertising campagnes aan via de eigen RLVNT trading desk in Amsterdam. 'Met deze en andere oplossingen die nog op stapel staan, speelt RLVNT in op de veranderde wensen van klanten, die naast goed geïntegreerde crossmediale campagnes, meer dan ooit vragen om aantoonbare en onderbouwde resultaten.'

De activiteiten van RLVNT omvatten alles wat relevant is om mensen succesvol met merken te verbinden, waaronder search engine marketing, real-time bidding, rich media, mobile, applications, display, print, out-of-home, online platforms, branded content, product placement, engagement, games, spot en non-spot televisie, radio, lead generation, social media en interactive video.

RLVNT is inmiddels aan de slag voor Bavaria, NTI, XS4ALL en Fontys. Als onderdeel van het Zwitserse PubliGroupe is RLVNT direct gelieerd aan innovatieve digitale zustermaatschappijen als Zanox, Spree 7 en Improve Digital. Plandsoen: 'Een combinatie die ervoor zorgt dat expertise op het totale medialandschap kan worden gegarandeerd.' 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken