Lukkien lanceert campagne voor Girav

Lukkien lanceert campagne voor Girav
  • Bureaus
  • 8 jul 2016 @ 10:07
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Commercials

Lukkien bedenkt en produceert de allereerste commercial voor Girav, de producent en e-tail aanbieder van lange T-shirts voor mannen. Na hun succesvolle introductie en naamsbekendheid campagne is het bedrijf nu toe aan de volgende stap, het laden van het merk.

Lukkien heeft voor Girav het concept bedacht en is vanuit de visie van regisseur Ruzbeh voor opnames van de tv-commercial naar IJsland afgereisd. Jos Leene, Creative Director Audiovisual Lukkien: 'Girav staat voor kwaliteit, service en een optimale pasvorm. In de tv-spot volgen we een man op zijn tocht door het ruige landschap van IJsland met niets anders in zijn tas dan hagelwitte nieuwe T-shirts.'

Voor de muziek van deze campagne hebben we een samenwerking kunnen aangaan met Eller (van Buuren… de broer van Armin) wiens nieuwste track prachtig aansluit bij het gevoel en het thema van de spot. ‘Brand New’ staat op het nieuwe album van Eller en zal deze week gereleased worden zodat artiest en merk elkaar optimaal kunnen versterken. 

Credits

Opdrachtgever: Girav | Verantwoordelijk bij klant: Erik de Weerd, Jopie Geerts, Henk Gankema | Bureau: Lukkien | Strategie & Creatie: Hans Kok, Jos Leene, Gerard Joosten | Productiemaatschappij: Lukkien | Regie: Ruzbeh Babol | D.O.P.: Ruzbeh Babol | Producer: Suzanne Muijs | Editor: Sander van der Aa | Grading: Bram Baas | Muziek: ‘Brand New’ - Eller | Executive Producer: Bouke Lukkien.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken