Goud Uberconnected haalt Thomas Aberson en Judith Hartog van Being There
- Bureaus
- 30 nov 2016 @ 09:15
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameStrategiePersonaliaCreatie
- 30 nov 2016 @ 09:15
- Redactie Bureaus
Thomas Aberson en Judith Hartog komen als creatief team Goud Uberconnected versterken. Ze zijn afkomstig van Being There en werkten eerder voor merken als Bruynzeel Keukens, Heinz, Koopmans, Toyota en Lexus. Daarvoor werkte Aberson (art director) onder andere bij FHV BBDO en Hartog (copywriter) bij TBWA\Neboko.
Bij Goud Uberconnected gaan zij werken op merken als Hyundai, Etos en SNS Bank. Daarnaast houden ze met hun eigen initiatief ‘Wie Zit Bij Wie?’ ook de reclamewereld nauwlettend in de gaten. Op deze website kun je meteen zien welk merk bij welk reclamebureau zit.
Goud Uberconnected is begin 2016 ontstaan vanuit een fusie van de bureaus Goud Activatie (uit 2008) en Uberconnected (uit 2014). Het merkactivatie- en social media-bureau is gevestigd in het Olympisch Stadion in Amsterdam. Het bureau kent een kleine 80 medewerkers. De bureauleiding wordt gevormd door Coen Ruseler en Brian Hirman.
Lees ook: MarketingTribune-interview met 'Wie zit bij wie?'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op jongere doelgroep
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing