SuperRebel maakt 'zuigende' campagne voor Verder Liquids

SuperRebel maakt 'zuigende' campagne voor Verder Liquids
  • Bureaus
  • 2 okt 2017 @ 10:24
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameCampagnes

Over de nieuwe peristaltische pomp van Verder Liquids, de VerderFlex Vantage 5000 kunnen we kort zijn, die zuigt. Sterker nog, het bedrijf doet er alles aan om het nog beter te laten zuigen. De briefing aan SuperRebel was dan ook: ontwikkel een campagne geïnspireerd op het beroemde thema ‘We try harder’ van Avis. In het geval van Verder Liquids werd dat ‘Our products suck and we do everything to make it suck even harder’.

Technisch gezien creëert de Vantage 5000 een vacuüm, waardoor uiteenlopende vloeistoffen effectief worden aangezogen. Het resultaat is een pomp met een ongekende zuigkracht, ideaal voor het gebruik onder zware industriële omstandigheden, zoals het oppompen van afvalwater, chemicaliën en andere industriële vloeistoffen.

SuperRebel is verantwoordelijk voor de internationale sales-campagne voor de VerderFlex Vantage 5000. Met een brochure, website, banners en vakbladadvertentie proberen we de industrie te overtuigen, dat de Vantage 5000 de beste, meest zuigende oplossing is. Blowfish Digital is verantwoordelijk voor de website.

Verder Liquids is een internationale aanbieder van industriële pompen, in alle soorten en maten en geschikt voor uiteenlopende industriële toepassingen. De producten staan bekend als innovatief en extreem betrouwbaar. Verder Liquids is onderdeel van het internationaal opererende bedrijf Verder International, met vestigingen over heel de wereld en het hoofdkantoor in Vleuten.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken