CoolBest en Etcetera laten het sneeuwen in Best
- Bureaus
- 6 aug 2018 @ 11:32
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenCampagnesActivatieActies
- 6 aug 2018 @ 11:32
- Redactie Bureaus
De Brabantse gemeente Best is afgelopen vrijdag getrakteerd op een verkoelende verrassing: er viel namelijk een pak sneeuw. Aangeboden door CoolBest, geactiveerd door reclamebureau Etcetera.
Het klinkt misschien als nepnieuws, maar het is echt gebeurd. Het Dorpsplein in Best was namelijk een aantal uur bedekt met een goede laag sneeuw. De gemeente, het merk CoolBest en reclamebureau Etcetera hebben op deze manier de bezoekers en bewoners van de stad getrakteerd op een 'coole ervaring'.
's Morgens werd de sneeuw geplaatst door Polar Europe, die dit ook doen voor onder meer de Olympische Spelen, en smolt geleidelijk gedurende de dag. Volwassenen en kinderen lagen in zomerse outfits op strandstoelen, speelden met sleeën, maakten sneeuwpoppen en er werden hier en daar sneeuwballen gegooid. Dit alles was een activatie voor de nieuwe CoolBest Smoothie, die als versnapering beschikbaar was.
'In de aanhoudende hittegolf ontstond bij ons het idee om Best te gaan koelen', zegt Sabine Blom van CoolBest. 'Met deze actie willen wij op een leuke manier zowel verkoeling als hydratatie bieden aan de bewoners en bezoekers van deze stad. Hoe cool is het om te kunnen zeggen dat je met 33 graden in de sneeuw hebt gespeeld?'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op jongere doelgroep
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing