Lyre's kiest voor HPB
- Bureaus
- 13 okt 2020 @ 10:06
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailKlantenPR
- 13 okt 2020 @ 10:06
- Lucas Boon
Het nieuwe non-alcoholische drankmerk Lyre's kiest voor HPB (Het PR Bureau) als partner voor zijn PR en storytelling in Nederland. Lyre’s springt hiermee in op de trend van ‘mindful drinken’.
Lyre's Non-Alcoholic Spirits is gelanceerd in Australië in 2019 en brengt een assortiment van dertien alcoholvrije ‘klassieke’ dranken samengesteld op basis van 'voedingswetenschap en smaakarchitectuur'. Het dier op elk label van de verschillende flessen refereert naar het land waar die drank van origine vandaan komt.
Design-flessen van Lyre's.
Mark Livings, CEO van Lyre's, zegt: 'Onze ambitie is niet om nieuwe smaken te creëren, maar juist om zo dicht mogelijk bij de geliefde smaken van de originele dranken te blijven en deze een eerbetoon te brengen. In een tijd waarin 'mindful drinken' steeds meer terrein wint, zijn mensen op zoek naar een hoogwaardig alternatief voor alcohol. Met Lyre's kun je nog steeds van een stijlvol drankje genieten.'
Lyre's is verkrijgbaar in 30 landen wereldwijd, waaronder nu ook Nederland, dat Lyre's ziet als een belangrijke markt voor de verdere groei in Europa. Livings: 'Nederland is een land dat nieuwe trends snel omarmt. Het was voor ons dus een logische stap om in Nederland de Europese hub te creëren. Ik zie ernaar uit om samen met HPB dit mooie land kennis te laten maken met onze producten.'
Jacqueline Bosselaar, oprichter en CEO van HPB, vult aan: 'Lyre's brengt een assortiment aan dranken op de markt dat naadloos aansluit op de NoLo-trend (alcoholvrij drinken, red.) die in Nederland in opkomst is. Met onze PR-strategie en ons medianetwerk gaan we heel Nederland laten kennismaken met dit mooie merk.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
- Dutch Creativity Awards 2024: 100 grote winnaar
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte leven’ vast te leggen
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust niet op winnen
- Echte verhalen in campagne Sanquin om bloeddonoren te werven
Laatste Nieuws
- Koekjesfabrikant Lotus Biscoff... 16-05-2024
- Unox good pasta zoekt hongerige... 16-05-2024
- Humanitas krijgt jaarlang gratis... 16-05-2024
- Nederland twee marketingbureaus rijker16-05-2024
- Triceratops-kudde komt tot leven in... 15-05-2024
- Lu zet familie Froger in om het... 15-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing