M2|OC stelt Lars Vink aan als Managing Director

M2|OC stelt Lars Vink aan als Managing Director
  • Bureaus
  • 12 okt 2023 @ 07:36
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Personalia

Lars Vink start per oktober 2023 als Managing Director bij Media, Performance en e-Commerce bureau M2|OC. Hij gaat zich vooral richten op klanttevredenheid en groei, het aansturen en ontwikkelen van de klantenteams en het uitbreiden van het klantenportfolio.

Vink komt van Mediabrands, waar hij de afgelopen acht jaar Head of Clients en Managing Partner (Initiative), Chief Growth Officer (Mediabrands) en Director of Commerce (Reprise) is geweest. Met de komst van Lars onderstreept M2|OC haar groeiambitie.

Naast Lars Vink en Frank Bitter (CEO), bestaat het management team van M2|OC verder uit Stéphanie Smit (Specialist Teams & Operations), Michael Bottenheft (Strategy) en Oscar Levi (e-Commerce). 

Frank Bitter, CEO Candid Media & M2|OC: ‘Lars is door zijn brede achtergrond en sterke persoonlijkheid een enorme aanwinst. Hij kent de werelden van media en digital performance en heeft laten zien dat hij een belangrijke bijdrage kan leveren aan de groei van klanten, mensen en bureaus.’

Lars Vink: 'Ik vind het indrukwekkend om te zien hoe ver M2|OC al is met de integratie van branding en performance binnen één bureau. Het heeft veel gerenommeerde en trouwe klanten, sterke teams en enorme potentie. Ik heb er dan ook veel zin in om de groeiambities van M2|OC verder vorm te geven.'

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken