Nieuwe community voor interim marketeers: Hello There!
- Bureaus
- 21 nov 2023 @ 09:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 nov 2023 @ 09:00
- Michiel van Zaane
Hello There! is een nieuwe community voor interim (digital) marketeers. Het gaat om een nieuw label van marketing agency Think Yellow, dat al eerder detachering- en interimdiensten op de markt bracht.
Het nieuwe platform ondersteunt freelance marketeers met opdrachten, kennis en een community. Think Yellow speelt met deze zet in op de volgens hen toenemende behoefte aan een flexibele marketingschil. Volgens het CBS neemt de Nederlandse beroepsbevolking pas in 2045 weer (een klein beetje) toe. Bedrijven kampen daardoor ook de komende jaren nog met personeelstekorten.
Tegelijkertijd stelt de beroepsbevolking sinds Covid-19 andere eisen aan werken. Vooral jonge generaties willen meer vrijheid en zelfstandigheid en minder uren werken. Bob Geerards (Director Interim) zegt hierover: ‘Freelance marketeers kiezen daarom bewust voor een zelfstandige carrière. Echter missen zij vaak het contact met gelijkgestemden. In veel gesprekken die wij met ons netwerk voeren, komt dat terug. Voor sommige marketeers is dit zelfs een reden om loondienst weer te overwegen.’
Foto: Hello There.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op jongere doelgroep
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing