Inspiratie in plaats van een pepermuntje op je kussen
- Content
- 9 dec 2014 @ 15:00
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Co-creatie
- 9 dec 2014 @ 15:00
- Redactie Contentmarketing
Dots, een online kunstmagazine, ervoer de restricties die iTunes hen oplegde als dermate beperkend dat ze hebben besloten te stoppen met de app en over te gaan op een website. 'Apps zijn verleden tijd', de mogelijkheden liggen op het web en offline, zoals de samenwerking met Boutique Hotel Sir Albert in de Amsterdamse Pijp. Dit hotel zal vanaf 9 december haar gasten toegang bieden tot de online wereld van Dots. Naast de traditionele krant onder de deur kan de gast geïnspireerd de stad gaan verkennen.
Unieke samenwerking
Met de samenwerking begeven beide partijen zich buiten de gebaande paden. Sir Albert biedt haar gast een nieuwe beleving door het pepermuntje op het kussen te vervangen door een dosis inspiratie. De stijl van het hotel staat in het teken van kunst en haar gast is op zoek naar creatieve prikkels. Het aanbieden van Dots sluit hier naadloos op aan en maakt dat de gast iets heeft aan dit cadeau.
Creatieve technologen voorspellen de toekomst
Shevia Limmen (1985) is oprichter en uitgever en startte Dots vanuit nieuwsgierigheid naar innovatie. Wat brengt nieuwe technologie in combinatie met kunst en maatschappelijke ontwikkelingen ons? Welke toekomst gaan we tegemoet? Limmen gelooft dat cutting edge kunstenaars de beste antwoorden kunnen geven op deze vragen, omdat zij experimenteren en het voortouw nemen.
Over Dots....
Dots is een digitaal magazine over creatieve vernieuwers; kunstenaars, architecten en technologen, zoals Daan Roosegaarde en Iris van Herpen. Een magazine dat ongebruikelijke samenwerkingen organiseert en faciliteert. Tussen kunstenaars onderling, maar ook tussen kunst- en business. Zoals bijvoorbeeld de samenwerking tussen 3D-foodprint expert Janne Kyttanen en sterrenkok Jonnie Boer.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Shop-in-shop concept MediaMarkt en... 01-05-2024
- Met een open mindset win je altijd... 30-04-2024
- Nieuwe campagne A.S.R. maakt... 30-04-2024
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing