Inspiratie in plaats van een pepermuntje op je kussen

Inspiratie in plaats van een pepermuntje op je kussen
  • Content
  • 9 dec 2014 @ 15:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Co-creatie

Dots, een online kunstmagazine, ervoer de restricties die iTunes hen oplegde als dermate beperkend dat ze hebben besloten te stoppen met de app en over te gaan op een website. 'Apps zijn verleden tijd', de mogelijkheden liggen op het web en offline, zoals de samenwerking met Boutique Hotel Sir Albert in de Amsterdamse Pijp. Dit hotel zal vanaf 9 december haar gasten toegang bieden tot de online wereld van Dots. Naast de traditionele krant onder de deur kan de gast geïnspireerd de stad gaan verkennen.

Unieke samenwerking
Met de samenwerking begeven beide partijen zich buiten de gebaande paden. Sir Albert biedt haar gast een nieuwe beleving door het pepermuntje op het kussen te vervangen door een dosis inspiratie. De stijl van het hotel staat in het teken van kunst en haar gast is op zoek naar creatieve prikkels. Het aanbieden van Dots sluit hier naadloos op aan en maakt dat de gast iets heeft aan dit cadeau.

Creatieve technologen voorspellen de toekomst
Shevia Limmen (1985) is oprichter en uitgever en startte Dots vanuit nieuwsgierigheid naar innovatie. Wat brengt nieuwe technologie in combinatie met kunst en maatschappelijke ontwikkelingen ons? Welke toekomst gaan we tegemoet? Limmen gelooft dat cutting edge kunstenaars de beste antwoorden kunnen geven op deze vragen, omdat zij experimenteren en het voortouw nemen.

Over Dots....
Dots is een digitaal magazine over creatieve vernieuwers; kunstenaars, architecten en technologen, zoals Daan Roosegaarde en Iris van Herpen. Een magazine dat ongebruikelijke samenwerkingen organiseert en faciliteert. Tussen kunstenaars onderling, maar ook tussen kunst- en business. Zoals bijvoorbeeld de samenwerking tussen 3D-foodprint expert Janne Kyttanen en sterrenkok Jonnie Boer.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken