Intersport nieuwe klant Head Office NL

Intersport nieuwe klant Head Office NL
  • Content
  • 16 jun 2015 @ 11:52
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintJournalistiek

Onlangs voegde Head Office NL Intersport aan zijn portefeuille van opdrachtgevers toe. Het contentmarketingbureau maakt voor de sportketen een eenmalig magazine in een oplage van 1,5 miljoen exemplaren. Het is voor het eerst dat Intersport in zijn communicatie voor een magazine kiest en dat het bedrijf een deelsegment op zo’n grote schaal benadert. Het blad, met een omvang van 44 pagina’s, wordt eind augustus meegezonden met zeven vrouwentitels van Sanoma. Daarnaast is er h-a-h verspreiding in geselecteerde postcodegebieden.

De communicatiedoelgroep bestaat uit MBO/HBO opgeleide vrouwen van 25-45 jaar. Ze werken en hebben misschien een gezin, maar zorgen voor voldoende tijd voor zichzelf. Sporten is voor hen niet alleen een manier om fysiek en mentaal gezond te blijven; minstens zo belangrijk is het sociale aspect van samen met anderen sporten. In het dagelijks leven, maar ook tijdens het sporten, willen ze er verzorgd en fashionable uitzien. Hun belangstelling voor verantwoorde voeding is bovengemiddeld. Zo meldt het persbericht.

Redactionele content
De redactionele content zal bestaan uit een aansprekende mix van artikelen, variërend van need to know tot nice to know: sport, mode, voeding, gezondheid en psychologie. Ook zullen vier vrouwelijke bekende Nederlanders hun medewerking verlenen aan het magazine.
Intersport, een franchiseformule van Euretco, is een speler op de Nederlandse markt voor sportkleding. Landelijk zijn er zo’n tachtig filialen.

Head Office NL is recent verhuisd en heeft Hilversum ingeruild voor Hoofddorp. Of, zoals ze zelf zeggen, ´Ander adres, business as usual´.
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken