#nsfavourites magazine

#nsfavourites magazine
  • Content
  • 25 jan 2016 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

G+J Media Custom Content presenteert #nsfavourites, het eerste digitale magazine van NS. Na het succes van #nsfavourites in print, dat afgelopen zomer voor NS werd ontwikkeld, was een digitale versie van dit concept een logische volgende stap.

Op ns.nl/nsfavourites ontdekt de reiziger tips en leuke adressen in vier favoriete Nederlandse steden, verkozen door vooraanstaande Nederlandse bloggers en influentials. Daarnaast bevat het zestien exclusieve aanbiedingen, geselecteerd door NS. In het digitale magazine kan de gebruiker zelf een lijstje favourites samenstellen en bewaren, en bovendien wordt de snelste route van het station naar elke tip eenvoudig weergegeven.

G+J Custom Content is expert op het gebied van reizen en vrije tijd en weet hoe hij de gebruiker moet inspireren en activeren. In opdracht van NS produceert Custom Content tevens Spoor, CS Amsterdam magazine en #nsfavourites. NS Base Marketeer Judith Beckers, kijkt terug op een geslaagde samenwerking met zowel Dutch Giraffe, verantwoordelijk voor de technische realisatie, als G+J Custom Content, verantwoordelijk voor creatief concept en contentcreatie. 'In #nsfavourites biedt NS meer dan 700.000 abonnementhouders een aanleiding om vaker met de trein te reizen. De tips, geselecteerd door lokale bloggers, maken dit platform inspirerend en vernieuwend, zelfs voor gebruikers die de desbetreffende stad al vaker bezocht hebben.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken