Rebranding patatbakker Bram Ladage

  • Design
  • 21 mrt 2014 @ 09:32
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branding

Bram Ladage, een keten van ambachtelijke patatbakkers, heeft een herpositionering achter de rug. Onderdeel was een nieuwe stijl voor de verschillende vestigingen. Het Delftse communicatiebureau Wubbe is verantwoordelijk voor de rebranding.

Binnen de nieuwe stijl ligt de focus op ambacht, authenticiteit en vers- en kwaliteitsbeleving. In kleurgebruik, verwerkte materialen en in de pure fotografie, moet terug te zien zijn dat Bram Ladage patat bakt zoals het is bedoeld. Wubbe gaf ook het hakken van de dagverse aardappelen een podium in de winkel.

Verder ontwikkelde het bureau onder meer dm-materiaal.

Interactief bureau Fox on the Run, ook uit Delft, ontwikkelde de nieuwe site.

Sneak preview door kijkdoos-wand Voorbijgangers in Rijswijk konden voorafgaand aan de opening een sneak preview van de nieuwe stijl krijgen. Voor de vestiging stond een ‘kijkdoos-wand’. In deze wand zaten kijkdozen waarin het nieuwe filiaal in het klein te zien was.  

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken