Rebranding patatbakker Bram Ladage
- Design
- 21 mrt 2014 @ 09:32
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Branding
- 21 mrt 2014 @ 09:32
- Redactie Design
Bram Ladage, een keten van ambachtelijke patatbakkers, heeft een herpositionering achter de rug. Onderdeel was een nieuwe stijl voor de verschillende vestigingen. Het Delftse communicatiebureau Wubbe is verantwoordelijk voor de rebranding.
Binnen de nieuwe stijl ligt de focus op ambacht, authenticiteit en vers- en kwaliteitsbeleving. In kleurgebruik, verwerkte materialen en in de pure fotografie, moet terug te zien zijn dat Bram Ladage patat bakt zoals het is bedoeld. Wubbe gaf ook het hakken van de dagverse aardappelen een podium in de winkel.
Verder ontwikkelde het bureau onder meer dm-materiaal.
Interactief bureau Fox on the Run, ook uit Delft, ontwikkelde de nieuwe site.
Sneak preview door kijkdoos-wand Voorbijgangers in Rijswijk konden voorafgaand aan de opening een sneak preview van de nieuwe stijl krijgen. Voor de vestiging stond een ‘kijkdoos-wand’. In deze wand zaten kijkdozen waarin het nieuwe filiaal in het klein te zien was.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
- Xpeng mobiliteitspartner DDW 2024 17-10-2024
- Amsterdam Museum lanceert campagne... 24-09-2024
- “Big 5” kunstenaars van Den Haag in... 17-09-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing