Rituals begint met shop-in-shop bij Bol.com
- Food-en-retail
- 5 apr 2016 @ 15:16
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieWeb
- 5 apr 2016 @ 15:16
- Redactie Food en Retail
Rituals heeft onlangs een eigen shop-in-shop binnen Bol.com gekregen. Het beautymerk biedt een assortiment van verschillende populaire lijnen aan bij de zogenaamde 'pure player' Bol, die nog dezelfde dag kunnen worden opgehaald bij een afhaalpunt in Albert Heijn-filialen. Rituals komt onlinetussen de ruim 80.000 beautyartikelen van merken als Etos en Yves Rocher te staan. Het merk krijgt net als de andere grote merken een eigen brand manager.
Sinds vorig jaar zet Bol.com actief in op een duurzame relatie met marktleiders, vooral in het beautysegment. Vandaar de brand manager. De brand managers bij Bol zijn verantwoordelijk voor het inrichten, optimaliseren en personaliseren van een shop-in-shop en voor het genereren van verkeer er naartoe. Zij moeten de relatie met de bekende (luxe)merken optimaal houden, meldt vakblad en MarketingTribune-zusje Twinkle. Volgens Bol.com behoort Rituals tot de drie meest gebruikte zoektermen binnen de speciaalzaak 'Mooi & Gezond'. Nu krijgt het merk een eigen winkelomgeving waarin het met zijn eigen huisstijl producten via Bol.com kan verkopen. (bron: Twinkle)
De eigen winkelomgeving van Rituals bij Bol.com is hier te bewonderen.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Twinkle
- inrichten
- MarketingTribune
- verantwoordelijk
- marktleider
- brand manager
- luxe
- zusje
- webshop
- cosmetica
- nieuw
- merken
- actief
- shop-in-shop
- optimaliseren
- Bol.com
- Bol
- vakblad
- duurzame relatie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [marketeer 201] Niels van den Bergh... 03-05-2024
- Veja scoort met in-store schoenmaker02-05-2024
- Shell kondigt nieuwe samenwerking... 01-05-2024
- [RMD24] 'Het wordt tijd om met... 01-05-2024
- Unox Soep in Zak positioneert zich... 29-04-2024
- Albert Heijn introduceert AH... 26-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing