Rituals begint met shop-in-shop bij Bol.com

Rituals begint met shop-in-shop bij Bol.com
  • Food-en-retail
  • 5 apr 2016 @ 15:16
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • InnovatieWeb

Rituals heeft onlangs een eigen shop-in-shop binnen Bol.com gekregen. Het beautymerk biedt een assortiment van verschillende populaire lijnen aan bij de zogenaamde 'pure player' Bol, die nog dezelfde dag kunnen worden opgehaald bij een afhaalpunt in Albert Heijn-filialen. Rituals komt onlinetussen de ruim 80.000 beautyartikelen van merken als Etos en Yves Rocher te staan. Het merk krijgt net als de andere grote merken een eigen brand manager.

Sinds vorig jaar zet Bol.com actief in op een duurzame relatie met marktleiders, vooral in het beautysegment. Vandaar de brand manager. De brand managers bij Bol zijn verantwoordelijk voor het inrichten, optimaliseren en personaliseren van een shop-in-shop en voor het genereren van verkeer er naartoe. Zij moeten de relatie met de bekende (luxe)merken optimaal houden, meldt vakblad en MarketingTribune-zusje Twinkle. Volgens Bol.com behoort Rituals tot de drie meest gebruikte zoektermen binnen de speciaalzaak 'Mooi & Gezond'. Nu krijgt het merk een eigen winkelomgeving waarin het met zijn eigen huisstijl producten via Bol.com kan verkopen. (bron: Twinkle)
 

De eigen winkelomgeving van Rituals bij Bol.com is hier te bewonderen.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken