[video] Heineken komt met feestdagen-gadgets
- Food-en-retail
- 7 dec 2017 @ 09:06
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 7 dec 2017 @ 09:06
- Redactie Food en Retail
We kennen ze allemaal wel: de gangmakers die vol overgave de sfeer erin proberen te brengen tijdens de feestdagen. Dit jaar gaat dat volgens brouwerij Heineken zeker lukken met de 'Heineken® feeststrik' en de 'Heineken® Magnum fles'.
Zo heb je niet alleen een heerlijk verfrissend Heineken moment tijdens het kerstdiner maar ook dé gadgets waarmee je gegarandeerd de show steelt.
De Heineken feeststrik ontvang je vanaf nu in de supermarkt bij aankoop van een krat Heineken pilsener. En ook de limited edition magnumfles met een inhoud van 1,5 liter is dus nu te koop.
Strik erom, feest, stelt het biermerk. 'De Heineken Feeststrik geeft elke outfit net wat extra’s en is ook nog eens heel handig. Het design van de kerststrik zorgt ervoor dat je stijlvol voor de dag komt, en ook nog eens met een bijzondere twist. Er zijn namelijk twee verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. Met de Heineken feeststrik met flesopener aan de achterzijde open je op een verrassende manier een biertje, ideaal voor de ultieme partytrick. En met de Heineken feeststrik met blinking lights maak je ongetwijfeld een onvergetelijke indruk. De Heineken feeststrik ontvang je vanaf nu in de supermarkt bij aankoop van een krat Heineken.' Bekijk hieronder de film die voor de gadgets gemaakt is. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- gegarandeerd
- show
- supermarkt
- smoking
- bier
- Heineken
- Magnum
- Heineken feeststrik
- Heineken®
- krat
- kerst
- video
- brouwerij
- feeststrik
- fles'
- kerstdiner
- Heineken
- gadgets
- aankoop
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 202] Pauline Barendregt - creatief directeur bij...
- Verse groente en fruit centraal in campagne Aldi
- Verkoop Blokker van de baan
- Campagne voor nieuwe smaken Appelsientje
- RMD24 Retailmedia De kunst is de rode draad te blijven zien
- Lilian Wanders-de Klerk van Mothr Earth Proof: 'Ik geloof in...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Veloretti breidt netwerk aan... 16-05-2024
- Vrouwen spenderen veel meer aan... 16-05-2024
- Westland Salades maakt eerste TVC in... 15-05-2024
- RMD24 Retailmedia De kunst is de... 13-05-2024
- Verse groente en fruit centraal in... 13-05-2024
- Vakantiegangers zeer tevreden over... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing