Nieuwe eigenaar internationale online speelgoedwinkel Plustoys

Nieuwe eigenaar internationale online speelgoedwinkel Plustoys
  • Food-en-retail
  • 31 jul 2023 @ 11:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • OvernameWinkelen

Plustoys is een internationale online speelgoedwinkel en specialist op het gebied van educatief en duurzaam speelgoed 'dat uitdaagt, inspireert en samen brengt'. Oprichters Joost en Jeroen Huigen hebben hun meerderheidsbelang nu verkocht aan Maurice Knecht.

Knecht heeft als nieuwe CEO het stokje van de dagelijkse leiding van het bedrijf van de broers overgenomen.

Jeroen Huigen: 'We hebben altijd producten van hoge kwaliteit willen aanbieden die leuk zijn om mee te spelen en ook bijdragen aan de ontwikkeling. Dat aanbod willen we voor een zo groot mogelijke groep mensen beschikbaar maken. Met de nieuwe richting die Maurice in het bedrijf aanbrengt heb ik er alle vertrouwen in dat we daar mooie stappen gaan maken.'

Voor het hoogwaardige aanbod werkt Plustoys samen met gerenommeerde merken en leveranciers, zoals Bruder, van Manen, Mercator, Kapla, Kidkraft en Zazu. 'De kwaliteit en veiligheid van ons aanbod zijn onderscheidende waarden. We vinden het enorm belangrijk dat kinderen onbezorgd en lang speelplezier hebben', aldus Joost Huigen.

Opvolger Knecht: 'Als ervaringsdeskundige (vader van vijf kinderen) vind ik dienstverlening en klantbeleving echt belangrijk. Al vaak heb ik in zowel fysieke als online speelgoedwinkels  door de bomen het bos van vluchtig speelgoed niet meer gezien. Met Plustoys willen we daar verandering in aanbrengen. We gaan onze klanten nog beter helpen om dat echt leuke, leerzame en duurzame speelgoed te vinden. Voor kinderen van elke leeftijd.'

Naast de verandering in de dagelijkse aansturing zal Plustoys zich met haar nieuwe eigenaar ook richten op het verbeteren van dienstverlening, het uitbreiden van het aanbod en verder ontwikkelen van de klantervaring. Met persoonlijke benadering, hulp en informatie wil het bedrijf haar klanten nog beter helpen met het voor hen juiste keuze in speelgoed maken. Plustoys zo meer mensen met écht speelgoed kennis laten maken. Speelgoed dat verhalen en herinneringen creëert voor iedereen. Meer info staat hier.
(PvWK)
 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken