Deciem start campagne voor 'slow shopping'
- Food-en-retail
- 1 nov 2023 @ 07:33
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 nov 2023 @ 07:33
- Michiel van Zaane
Leverancier van schoonheidsproducten Deciem lanceert voor het vijfde jaar op rij haar novembercampagne, waarin het merk consumenten met kortingen wil prikkelen langzamer en gericht te shoppen.
Het merk reageert hiermee op ‘ de kortingsgekte die we allemaal kennen als Black Friday’, zoals ze zelf zeggen. Daarom geeft het merk consumenten de hele maand korting in plaats van één (vrij)dag. Sterker nog, op 24 november blijven alle directe verkooppunten van Deciem transactieloos.
Het gaat om 23% korting op alle producten op de websites van The Ordinary en Niod, en in de eigen winkels over de hele wereld. Door een maand lang te besparen, kunnen mensen langzaam en bewust shoppen voor hun specifieke behoeften, stelt het merk.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [marketeer 201] Niels van den Bergh... 03-05-2024
- Veja scoort met in-store schoenmaker02-05-2024
- Shell kondigt nieuwe samenwerking... 01-05-2024
- [RMD24] 'Het wordt tijd om met... 01-05-2024
- Unox Soep in Zak positioneert zich... 29-04-2024
- Albert Heijn introduceert AH... 26-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing