Deciem start campagne voor 'slow shopping'

Deciem start campagne voor 'slow shopping'
  • Food-en-retail
  • 1 nov 2023 @ 07:33
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Leverancier van schoonheidsproducten Deciem lanceert voor het vijfde jaar op rij haar novembercampagne, waarin het merk consumenten met kortingen wil prikkelen langzamer en gericht te shoppen.

Het merk reageert hiermee op ‘ de kortingsgekte die we allemaal kennen als Black Friday’, zoals ze zelf zeggen. Daarom geeft het merk consumenten de hele maand korting in plaats van één (vrij)dag. Sterker nog, op 24 november blijven alle directe verkooppunten van Deciem transactieloos.

Het gaat om 23% korting op alle producten op de websites van The Ordinary en Niod, en in de eigen winkels over de hele wereld. Door een maand lang te besparen, kunnen mensen langzaam en bewust shoppen voor hun specifieke behoeften, stelt het merk.

Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken