Telesport lanceert voetbalspel Eredivisie PRO
- Media
- 4 aug 2014 @ 11:48
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlineVoetbalOnline gamingMedia
- 4 aug 2014 @ 11:48
- Redactie Media
Telesport is dit weekend gestart met het voetbalspel EredivisiePRO. Dit is een voetbalmanagementspel waarbij deelnemers online op basis van een fictief budget hun eigen team samenstellen, spelers aankopen en verkopen, hun spelsysteem bepalen en vaststellen.
Deelnemers kunnen hun eigen voetbalteam samenstellen op basis van spelers uit de Eredivisie. Met de geselecteerde voetballers verdienen deelnemers punten gebaseerd op de daadwerkelijke prestaties van deze spelers gedurende de Eredivisie-speelrondes. Deelnemers nemen het op tegen heel Nederland, of in minicompetitiets tegen vrienden, collega’s, maar ook voormalige voetbalprofs.
Het nieuwe Eredivisieseizoen gaat van start op vrijdag 8 augustus, maar men kan zich al sinds vrijdag gratis aanmelden op EredivisiePRO.nl en een eigen team samenstellen. Na het sluiten van de transferperiode verdienen deelnemers van speelronde 5 (12 september) punten voor het klassement en de prijzen. Maandelijkse prijzen worden uitgereikt aan de meest succesvolle deelnemer van de maand. Eén keer per jaar worden de hoofdprijzen uitgereikt aan de top drie deelnemers van het jaar.
Taeke Taekema, merkmanager Telesport: 'Wij zijn erg trots op de ontwikkeling van EredivisiePRO. Iedereen die het leuk lijkt kan zich eenvoudig aanmelden en meespelen. Zowel de echte voetbalkenner als de beginner kan meedoen. Onze Telesport-experts zorgen voor het laatste nieuws en de juiste informatie die de speler kan laten meewegen bij het bepalen van zijn tactiek. Door de punten te koppelen aan de daadwerkelijke prestaties in de Eredivisie van de spelers die je opstelt wordt zowel het spel als de Eredivisie extra spannend.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Age Sluis (Linda): We focussen steeds meer op waarde toevoegen...
- Ziggo Sport verwerft triple CL uitzendrechten
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even tot hier best bekeken
- Warc Global Advertising Trends: Social piekt
- Ster realiseert 201 miljoen euro in 2023, verwacht minder
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina over van DPG Media
Laatste Nieuws
- Warc Global Advertising Trends:... 08-05-2024
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even... 08-05-2024
- Audioreclamebestedingen stijgen 10,207-05-2024
- Age Sluis (Linda): We focussen... 02-05-2024
- Coldeweijer start speciale... 01-05-2024
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina... 01-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing