ICS brengt media-account onder bij UM
- Media
- 24 jun 2015 @ 00:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediabureauPitchesKlanten
- 24 jun 2015 @ 00:01
- Redactie Media
International Card Services (ICS), verantwoordelijk voor de creditcard-merken Visa en Mastercard, heeft na een oriëntatie besloten zijn media-account onder te brengen bij mediabureau UM. De nieuwe multimediale campagnes 'Zeker met je creditcard' en de Visa World Card zijn onlangs van start gegaan.
Margot Klinkenberg-de Swart, hoofd Communicatie van ICS: 'We kiezen met UM voor een sterke multidisciplinaire partner die ons kan helpen om strategisch slimme keuzes te maken in een steeds complexer wordend medialandschap. Wij zijn er van overtuigd dat we de komende jaren samen met UM onze ambitieuze communicatie & business doelstellingen kunnen realiseren.'
Richard van de Steeg, client service director van UM: 'Vanaf de eerste kennismaking is er een zeer goede klik met de communicatie-professionals van ICS. Op basis van een intensieve samenwerking, onze inzichten, kennis, en ideeën kunnen wij een succesvolle bijdrage leveren aan de groeiende en veranderende communicatie uitdagingen van ICS.'
UM werkt onder meer voor Jumbo, ABN Amro, Coca-Cola, Staatsloterij, BMW, NUON en War Child. Het mediabureau maakt deel uit van IPG Mediabrands. IPG Mediabrands Benelux is de mediaholding waar alle mediabedrijven van IPG in Nederland en België onder vallen; UM, Initiative, Traffic4U, Cadreon, Spring Creek, Orion, MagnaGlobal en Marketing Sciences.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Age Sluis (Linda): We focussen steeds meer op waarde toevoegen...
- Ziggo Sport verwerft triple CL uitzendrechten
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even tot hier best bekeken
- Warc Global Advertising Trends: Social piekt
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina over van DPG Media
- Ster realiseert 201 miljoen euro in 2023, verwacht minder
Laatste Nieuws
- Warc Global Advertising Trends:... 08-05-2024
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even... 08-05-2024
- Audioreclamebestedingen stijgen 10,207-05-2024
- Age Sluis (Linda): We focussen... 02-05-2024
- Coldeweijer start speciale... 01-05-2024
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina... 01-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing