Amsterdams festival Netflix & Chill uitverkocht
- Media
- 17 aug 2016 @ 10:19
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Social mediaTelevisieEvenementMedia
- 17 aug 2016 @ 10:19
- Redactie Media
Sinds vandaag zijn ruim 2000 kaarten voor het allereerste Netflix & Chill festival verkocht en daarmee is de eerste editie uitverkocht. Het Netflix & Chill Festival wordt aanstaande zaterdag 20 augustus gehouden in Amsterdam.
Het festival is ontstaan nadat een Facebook-evenement genaamd ‘Netflix & Chill Festival’ viral ging en tienduizenden mensen zichzelf op aanwezig hadden gezet. Na dit succes zagen Denzel Zurburg en Bas van Wersch, de twee bedenkers van het evenement en de gelijknamige Facebook-pagina, potentie in het festival en hebben ze besloten om ook daadwerkelijk een editie te organiseren.
'Het begon als een leuk idee en een beetje als grap', zegt mede-organisator Bas van Wersch. 'We hadden nooit verwacht dat er zoveel mensen hier op af zouden komen. En dat we nu ook nog eens ruim 2.000 kaarten uitverkopen is te gek voor woorden! We gaan er echt iets heel tofs van maken.'
Tijdens het Netflix & Chill Festival zijn er meerdere schermen en area’s waar film kan worden gekeken. Er zullen twee films gelijktijdig worden vertoond. Daarnaast is er ook veel randprogrammering als een muzikaal programma, een silent disco met verschillende dj’s, barbecues, bubbelbaden, kan er aan speeddating gedaan worden en is er bij de ingang een 'koppelservice'.
Netflix heeft de organisatie slechts eenmalig toestemming gegeven om de merknaam te gebruiken. Vanwege het succes wil de organisatie het festival doorzetten en doorgaan met hetzelfde concept onder een andere naam: BuitenBios. De volgende editie zal op 25 september worden gehouden in Breukelen.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Age Sluis (Linda): We focussen steeds meer op waarde toevoegen...
- Ziggo Sport verwerft triple CL uitzendrechten
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even tot hier best bekeken
- Warc Global Advertising Trends: Social piekt
- Ster realiseert 201 miljoen euro in 2023, verwacht minder
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina over van DPG Media
Laatste Nieuws
- Warc Global Advertising Trends:... 08-05-2024
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even... 08-05-2024
- Audioreclamebestedingen stijgen 10,207-05-2024
- Age Sluis (Linda): We focussen... 02-05-2024
- Coldeweijer start speciale... 01-05-2024
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina... 01-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing