MediaScience werkt voor Qmusic

MediaScience werkt voor Qmusic
  • Media
  • 10 feb 2019 @ 09:08
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • RadioCampagnesPitches

Qmusic heeft gekozen voor MediaScience. In het jaar dat de radiozender zijn opmars voortzet, gaat het marketingbureau de digitale media en creatie verzorgen.

Qmusic is de afgelopen maanden flink gestegen in luisteraandeel over de hele linie, mede dankzij de groei van de ochtendshow van Mattie en Marieke. Om die groei te ondersteunen gaat MediaScience de zender helpen met digitale campagnes.

Sandra Hofstede, managing director van MediaScience: 'Wij kijken er naar uit om onze expertise uit deze branche toe te passen in de campagnes. In februari wordt de eerste campagne van de hand van MediaScience gelanceerd. De focus zal daarbij liggen op de ochtendshow van Mattie en Marieke.'

Ochtendshow promoten

Jorn Agterberg, marketingmanager van Qmusic: 'We kijken ernaar uit om de volgende stap te zetten in de campagne rondom Mattie en Marieke. Samen met MediaScience brengen we de inhoud van de ochtendshow naar potentiële luisteraars door middel van getargete video’s met hoogtepunten uit het programma. Op die manier enthousiasmeren we radioluisteraars om Qmusic aan te zetten en elke werkdag met plezier en energie te beginnen.'

MediaScience is een datagedreven marketingbureau waar data, media en creatie volledig samenkomen. Het bedrijf ontwikkelt geïntegreerde campagnes voor merken die onstuimig willen groeien in een digitaal- en media-gedreven tijdperk.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken